Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etiketthobby-och-fritid
Läst 2200 ggr
Halcyon
0

Vad längtar du till?

Tänkte att detta kunde vara en rolig tråd där man får säga vad man längtar till! 

Själv längtar jag till att åka till London den 25 april och fira min födelsedag där den första maj. :) Samt till sommarlov och till när alla nationella prov är slut!!

Vad längtar ni till?

we're always chasing that paradise

Sugar Mist
0

3 Maj då jag ska träffa vänner som jag bara träffar någon gång per år :)

-

felle-j
1

Metallica på Stockholm Fields längtar jag till. 🙂

Miniland
0

Jag längtar till studenten och att flytta hemifrån till hösten! :)

~I am quiet because if I would speak I would tell the truth and hurt people ~

[Tilde]
3

Jag längtar tills jag ska tatueras (28:e april)! 😃

silverfiisk
0

#0 Jag fyller år den 25e april! Haha:) Jag längtar till sommarlovet:)

Halcyon
0

#4 Så kul! Vad ska du tatuera om man får fråga? :-)))
#5 Haha okej! 😉🥳

Sen längtar jag ju självklart också till vi får hem vår lilla valp. :')

[Tilde]
2

#6 En egendesignad blomtatuering. Två vita rosor och tre rosa nejlikor för att representera min familj. 🙂

Ratzo
5

längtar tills jag dör.

I can't drown my demons, they know how to swim.

Ljusa
0

Längtar efter att börja på gymnasium. Ett tag kvar eftersom jag bara går i sjuan men den som väntar på något gott…

Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling

tusstuss
0

Juni, då kommer min moster och hennes man hem från U.S.A efter 5 år. :')

Portal Is Love, Portal Is Life.

[sessie98]
0

Min födelsedag på tisdag nästa vecka. Nästa gång jag träffar världens underbaraste människa. Klassresan. Balen

Halcyon
0

#7 Så fint!!

Jessicahagstrom94
0

14 augusti för då fyller jag 20 och den helgen kommer bli grym!!

25 augusti ska jag och mamma åka till Grekland

Mycket mer än så har jag inte att se fram emot just nu, tråkigt liv vetni.

[Tilde]
1

#12 Det hoppas jag! Visar er alla hur det blev sen 😃

[Mintassen]
0

Senare i kväll för två saker 🙂

Få tårta och åka till killen för första gången

Fizzy
0

Tills jag sitter vid skolbänken igen och läser historia på Lunds universitet på Campus i Helsingborg.

Får då äntligen plugga. Troligtvis bo i en stor 1a med min sambo och slappna av på ett helt annat sätt!. Plus kan jag börja äta lunch på mitt favoritställe igen efter 1 år.

May the Gerbils be with you :3

[RedHood]
0

Jag längtar tills jag tar studenten i juni samt när jag och sambon flyttar till Helsingborg till hösten. Längtar till jag kan plugga till det jag vill. Sedan längtar jag efter jag och sambon kan åka till England och Japan på semester. Eller ja, längtar till framtiden allmänt.

Spade
1

Well. Jag längtar till nästa helg, för då börjar mitt påsklov, hehe :3 och då kommer nog min älskade pojkvän hit, då vi "firar" 1 månad tillsammans hihi :3

[einstein99]
0

10 april fyller ja 15 o tar mitt moppe kort (om ja klarar de förhoppningsvis) har längtat efter de i 4 år :)

melissajuhlin
0

14 Juni då är det One direction konsert med min bästavän och till 4-8 Juni då är de Sweden Rock :D Sen 15 september fyller jag 14 år :))

[MikeW]
0

Längtar tills jag får reda på om jag kom in på det gymnasiet jag ville ^^

och längtar tills jag börjar där nästa termin =D om jag nu börjar där..

[WickedAlly]
1

Längtar till den 17:e april för då får vi äntligen träffa vår son för första gången 🙂

CupcakeGod
0

#21 När får man veta att man har kommit in nånstans?

[MikeW]
0

#23 Nästa vecka tror jag det är. Är inte HELT säker men tror jag läste det någonstans 🤔

Sugar Mist
0

Näe, man får veta om man kommer in preliminärt om någon vecka, det riktiga svaret får man väl inte förrens alla betygen är satta? :p

-

[MikeW]
0

#25 Fast mina betyg är ju redan satta :P går i ettan nu, ska gå om.. Då kanske jag får reda på det tidigare ^^ hoppas jag xD vill inte vänta till typ juni eller något .-.

[Nothronychus]
1

Ååh ska gå på Ed Sheeran konsert i November vilket jag ser fram emot otroligt mycket.

stinabest
1

Ska gå på Håkan i juni :)))

fladdy
0

tills jag får operera hela mitt ansikte

aaaaaaaaaaaangelina

tusstuss
0

Efter att Min peruk kommer. Hnnnnnnnnnng.

KaiPon
0

Jag längtar till StorCon. Och till då jag får mina cosplays i ordning. ^^

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

tusstuss
0

#31 COSPLAAAAAAY! WOO! Vad brukar du cosplaya? :D

KaiPon
0

#32 Kändisar mest. Eller, typ, bara kändisar än så länge. XD har en fyra cosplays planerade och det blir nog fler. Du då?

Jag längtar även till då min kropp bestämmer sig att funka något så när normalt och helst att den slutar göra ont också. Pieace of crud body. *muttrar*

pinocchio96
1

Längtar tills jag får kyssa min "kille" igen, hihi :) (vi är inte ihop men vet inte vad jag ska kalla honom annars xD) 
Sommarlovet
Och givetvis till Elmia :D

Hoppas alla får en underbar lördag!

Alice98
1

Jag längtar tills min katt får kattungar, till skolavslutningen och till när jag flyttar hemifrån! 😃

Jag är uppfödare av Rysk vintervit dvärghamster,

www.alihams.weebly.com

tusstuss
0

#33 Anime och cartoon karaktärer. :3 Senast Rainbowdash fråm My Little Pony.

KaiPon
0

#36 Nice!

Bara gjort Ande från Overworld än så länge, men ska på StorCon o cosplaya alla tre dagar då :)

arandeira
0

24 Juni. Då får jag träffa min pojkvän igen efter 4 månader av att inte se honom :(

[hasselmusen]
0

Irland 2v i sommar!!!

Jamie+Engla
0

Längtar tills långfredagen. Hundutställning på bollerup, dit åker vi med 4 hundar denna gång. 2 st är inte våra, men ska ställa en av dem. (Ägaren och vi samåker i vår buss) Men de vi ska ha med av våra egna är: Cannonbar Swedish House Mafia (Scarlett) SECH SE JW-12 CPHW-13 Fashion Star Isn't She Lovely (Kiara)

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

CupcakeGod
0

Jag har ingenting att länga till :(

[EllenAlicia]
0

sommarlov!

Jojaton
0

Jag längtar mest efter sommar, sol och semester! Umgås med vänner, grilla och vara uppe hela nätterna :)

I slutet av juni gifter sig en av mina bästa vänner sig, det ser jag också fram emot väldigt väldigt mycket! :)

Johanna - Instagram

Frosstis
1

12 juni - sommarlov

13 juni - ONE DIRECTION OCH 5SOS!! WOOP!!!!

22 juli - london, vidare till Wales i två veckor

någon gång i augusti - gymnasiet! längtar grymt mycket:D

24 augusti - min födelsedag :DD

ungefär så långt jag längtar just nu :)))

saaandras
1

Längtar tills den dagen då jag känner lycka igen. Längtar till att bli frisk. Längtar efter att få pussa på min älskling. Längtar tills sommaren. Längtar efter ett bättre liv. Längtar efter såååå mycket.

You will never see me cry. 

Jamie+Engla
1

Slutar 9an Fredagen den 13 juni. Vet inte om jag längta Eller inte? KLART ATT JAG GÖR!!!!!!!! Längtar jag till gymnasiet? NEEEJJJJ!!!

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

nadilda
1

Tills den 16/4 för då kommer min farmor, två nya hamsterbröder och så ska jag fira vovvens födelsedag. 😃