(X) Pink Elephant ciggen
Nederländerna.
Min kompis såg såna i Tyskland tror jag.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#2 vet du var i Tyskland hon såg dom ?
Inte exakt, hon var lite varstans i Tyskland, hon bara skicka en bild på dem för hon tyckte de var coola :p
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#4 jaha fasen vill ju ha sånna :(
Jag har letat efter dessa själv och jag kan lova att de inte finns i Sverige. Hittade dem tillslut i Polen dock 🤦♂️
#6 synd att dom inte finns här :( får skicka någon till polen och köpa till mig hahaha :P
Det finns att beställa från hemsidor.
#8 vet du någon?
Annars kan du ju ta en rosa märkpenna och måla dina cigg. Det lär ju knappast göra dem mer giftiga än de redan är.

Varningstexten ser ut att vara skriven på slovenska, så jag gissar att de kommer från Slovenien.
#11 Vad har det med frågan att göra? Bara för att du inte röker själv behöver du inte vara moraltant. Att röka är ett individuellt val.
Cigaretterna är från Frankrike men säljs lite här och där, det finns inte många seriösa cigarett butiker på internet dock.
#13 Förstår inte riktigt på vilket sätt man skulle vara en "moraltant" när man föreslår att någon själv färgar sina cigaretter om de inte får tag i den äkta varan. Att det inte skulle göra cigaretterna farligare baserar jag på att märkpennor oftast innehåller giftfri färg. Visserligen är den inte gjord för att eldas och andas in men som sagt så lär det inte ge några större negativa effekter med tanke på hur farliga cigaretter är i sig själva ändå. Att nämna att det är farligt att röka är inte detsamma som att vara en "moraltant". Det är bara ren fakta.
Sen för att svara på TS fråga så vet jag inte var man kan få tag i Pink Elephant. Men har bekanta som påstår sig ha köpt dessa i Stockholm i mindre lokala tobaksbutiker.
Gud så söta cigg jag som rökare skulle älska dom rosa är ju gulligt med ❤️
Vad är det som gör dom så speciella mer än att de är rosa? 🤐
//Flöffo
#16 Förpackningen ;)
Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling

#16 Dem kanske smakar jordgubbar? ;)
#13 Ja, i början är det väl ett individuellt val. Men sedan blir det ett beroende..
Asså va? Vill man köpa något från utlandet som man ändå ska elda upp för att dem har en söt färg? xP tyckte det var ganska kul
we're always chasing that paradise
#19 Samma sak där, det är ett individuellt val att sluta. Det kallas viljestyrka.
#6 du ska möjligtvis inte till polen i sommar? Haha :P
Då kan jag upplysa om att det behövs en sjujäkla viljestyrka att sluta, för det är inte så lätt och enkelt som det låter.
Det är inte "bara att sluta", utan man måste ändra om ett flertal levnadsvanor etc, så det blir en ganska stor om omfattande procedur, där många använder läkemedel idag för att de inte fixar det med den sk viljestyrkan.