Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 2023 ggr
[Tilde]
0

Aprilskämt

Brukar ni lura någon den första april? Är det stora skämt eller mindre "pranks" ni kör på? 😃 Dela gärna med er under dagens gång!

nlinds
15

Lurade min mamma att polisen knackade på och tog Aros (min hund) ifrån mig för att någon sagt att han bitit deras barn, hon fick panik och började gråta. xD tyckte dock väldigt synd om henne efter😐

"After every storm, comes a rainbow" Regnbåge

Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi

[rumelle]
6

Nej, jag kan dra något uppenbart litet skämt men större grejer där folk faktiskt blir upprörda tycker jag bara är fel. Bara för att det är första april har man inte rätt att be sig tarvligt åt mot andra.

[Tilde]
10

#1 Hahaha stackars din mamma! 

Min sambo har en gång bara gjort något litet som att blanda kanel i min chokladmjölk (inte gott)… och sen har han en gång låtsas ramla in i en dörrkarm. Han hade en tablett med låtsasblod som han bet sönder så det såg ut som han blödde på riktigt från munnen. Jag fick panik och trodde att han hade slagit ut tänder… Det var INTE kul! 😛

Funderar på om jag kan lura honom på något sätt… 🤔

nlinds
0

#1 haha ja jag trodde inte hon skulle bli så upprörd då hon inte gillar schäfrar hahah xD Menmen, så fel det kan bli :P

Tejp under vattenkranen kanske ? ;)

Yen-Chan
8

#4 Tejp under vattenkranen minns jag att jag gjort när jag gick på fritids…. fick sen höra att städerskan som kom sen inte blev så glad :s

Sajtvärd SydKorea Ifokus

nlinds
0

#5 hahaha ! Jag gjorde samma när jag var liten, lärarna blev ju jätte arga :P

[MikeW]
3

Sms:ade min kompis Sandra på morgonen att jag inte kommer till skolan för jag var på väg till sjukhuset.. Hon berättade för några andra i klassen och dom blev as tjuriga och Sandra börja nästan gråta och en annan slog mig lite för hon trodde något hemskt hade hänt mig xP

Halcyon
1

Någon hade tejpat på alla vattenkranar i skolans toaletter. Så då när jag gick på toan så fick jag en rejäl överraskning kan man säga…

lurade också min kompis att jag hade brutit två revben när jag "ramlade ur bussen" imorse.. förstår inte hur hon kunde gå på det hahaha.

we're always chasing that paradise

fidojunior
0

Jag brukar inte komma på något skämt eller så tänker jag inte på vad det är för dag. Blev lurad idag, ett hemskt skämt. Är på praktik just nu på sjukhus och fick ett sms av en klasskompis som sa att någon hade blivit mördad i personalrummet på hennes praktik, att poliserna var där och de var tvugna att stå ute i det kalla vädret. :P Det var inte sant sa hon sen, mindre kul att jag hann berätta för personalen på avdelningen som blev lite chockade men sedan misstänkte att det kunde vara ett skämt men ett hemskt skämt.

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

[Tuulikki]
0

Jag är så dålig på att ljuga att jag inte ens försöker.. ^^ Flera vänner som försökt lura mig men jag har inte gått på något hittills! 50 minuter kvar dock så vem vet😮

[Lupse]
4

Min kompis lurade mig att vi hade en lektion fast vi inte hade någon…. inget kul skämt :(

Fridaaaa
0

Gick inte på något av alla skämt media och så skrev ut 😛 Kassa och inte direkt trovärdiga haha

ingen försökte lura mig heller i skolan eller på jobbet.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Jamie+Engla
4

Lurade en kompis att jag var gravid. (Gått upp 4 kilo på en vecka) och han blev helt skakig och anfådd.. efter 2 timmar frågar han hur länge jag gått. Jag svarar: Vad är de för dag idag? ;-) (Både jag och han brister i skratt… ahahaha, han tyckte de var snyggt lurat av mig ;) )

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

[RC1393]
1

#4 Det brukade jag och min kompis göra när vi var små. Pappa kom in en dag "var det ni som tejpade vattenkranen?" Lite försiktigt svarade vi ja. "jag blev blöt", var svaret sedan gick han. Tur pappa har humor han med, haha😃

Jag och en kompis ställde oss framför dörren när den tredje vännen var på toa. När hon skulle ut trodde hon att dörren gått sönder. Hon skrattade dock när vi släppt ut henne och hon insåg att vi drev med henne🙂

Weasley
2

Lurade min kompis i går att ett rådjur hade hoppat över mig! Hon bah: ÅH VAD FRÄÄNT! Asså jag fattar inte hur hon trodde på mog!

Trololololololololololo

Jessicahagstrom94
1

Jag lurade några vänner att jag hade ramlat ner för en trappa och gjort illa mig (sa olika skador till de flesta) och jag driver inte när jag säger att ALLA gick på det. 

Är tydligen väldigt klantig enligt mina vänner, för alla skrev typ "haha" i början eller slutet av sina svar som att det var asroligt och vanligt xD

Min mamma lurade mig..

Mamma - TITTA EN GRODA! *pekar på golvet*

Och jag tittade givetvis.

En killkompis lyckades nääästan lura i mig att han skulle bli pappa, haha.

Luisa
1

Jag hällde soja i ett glas med vatten (det ser ut som äppeljuice) och gav det till min syster. Kan säga att hennes min var priceless x)

[Nelley]
0

#14 AHAHAHAHAHAHhahahahha jag blev blöt xD