Sexlust (X)
Ja.. Jag är 13 år och har en enorm sexlust. Ibland vet jag inte ut eller in. Jätte jobbigt.. Jag får ingen orgasm av att pulla mig eller känna på kroppen. Igår tog jag min sminkborste och "knullade" lite med. Men detta funkar inte. Jag får ingen orgasm. Det är inte så jätte skönt. Snälla hjälp!!!
Alla njuter inte av att "pulla" sig själva. Prova att röra dig på klitoris istället! Titta på erotiska filmer (porr alltså :P), det hjälper många på traven!
http://www.expressen.se/halsa/15-tips-som-garanterat-leder-till-orgasm/
Här är det dock med partner, men jag tror du kan få lite tips på egen hand också! Lycka till.
Det finns hur mycket som helst! Porr med alla kategorier. Exprimentera och lär känna din kropp, alla tycker att olika saker är sköna, när du har sex med en partner är det alltid bra att kunna veta vad du tycker om!
Jag hade en grej som man vispar mjölk med som vibrerade bra, prova dushstycke, fingrar, man kan ta handflatan och "gnugga" mot klitoris, krama benen mot varandra, det finns hur mycket som helst att göra :D
Tog lång tid för mig att lära mig vad jag tycker bäst om, och det går i perioder!
Den vibrationen du sänder är kompenserat och då jag tror du behöver en partner att i början slicka dig ordentligt bra och hur länge du vill ha och upprepa det några gånger till du blir klart för den vanliga samlag tycker jag.
Var bestämd med detta och i mitten av akten hen ska inte hoppa på dig och göra sitt utan bara tänka på dig ett par gånger först.
Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.
Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.
#13 hon är bara 13 så hon borde inte ens ha sex. Däremot ok att leka med sig själv
Hon är 13 så hon får inte se på porr, 18 års åldersgräns gäller även om man har sexlust.
hell is empty. All the demons are here
#5 Visst man "får" inte se på det, men många gör ju det ändå ;) Hade en föreläsare på några "ungdomsdagar" i skolan för nåt år sedan (som var riktigt bra föreläsare), han tyckte att man skulle kolla på porr (då lite lagom) även om man var mindreårig. Om man bara kollar lite och håller sig till verkligheten så tycker jag det är helt okej! :)
För TS, expirimentera på! Mitt bästa tips (även om jag är kille), var inte rädd utan ha roligt :)
#6 även om många gör det så tycker jag inte att man ska uppmuntra en 13 åring göra det :) många mördar folk också, men betyder ju inte att man ska uppmuntra andra att göra det ;) (ingen bra gemförelse, jag vet, men tog det bara som exempel ) :)
hell is empty. All the demons are here
#7 Fast nu handlar det inte om att mörda folk. Jag tycker det bara är bra för en 13-åring att se på det ifall den personen vill det, speciellt om man som Ts har en stor sexlust. Hellre att hon kollar på porr och lyckas tillfredsställa sig själv än att hon går ut och har sex med folk för att bli 'av' med sexlusten 😉
Har du testat med något som vibrerar (hårt)? Det gjorde ALL skillnad för mig.
Håller med de som skrivit att du kan testa lite olika saker eller kolla på porr. Kör på, det är det bästa sättet att ta reda på vad man tycker om! 🙂
Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice.
Jag ser att du redan fått de bästa tipsen, men jag har en kompis som bara behöver tänka på Ian Somerhalder för att bli kåt ;)
Jag använder morot med kondom på annars borst skaft eller annat skönt. Jag är en sådan tös som hatar att pulla men när killen gör ett så njuter jag🙂
Det är få kvinnor som får orgasm enbart genom penetrering. De flesta bdhöver stimulera klitoris.