Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmode-och-skönhet
Läst 849 ggr
[Tilde]
1

Har ni lockigt hår?

Ni får gärna PM:a mig i så fall! Har något roligt att berätta för er 😃

Wenniz
0

Vad räknas som lockigt hår haha? Jag har bara lockigt under hår och det håret som är över underhåret är spikrakt typ. :)

• Nederlandse Kooikerhondje -
Ginan
0

Jag vill gärna veta :) har krulligt/lockigt hår och tjockt hår(:

[Tilde]
0

Man kan väl säga att alla som vill ta hand om sina lockar eller vill ha lockigt/lockigare hår liksom… de kan skriva 🙂

thenewbreed
0

Jag har sjukt lockigt hår haha!

Medarbetare på bildredigering! :)

Ginan
0

Någon länk du har hittat eller?:)

[rumelle]
15

Är det en superhemlis? Får de som inte har lockigt hår inte veta? Är det någon slags konspiration för att tillfångata och låsa in alla med rakt hår? Får jag vara med?

[Tilde]
0

#6 Haha självklart får folk med rakt hår också skriva, men de kommer förmodligen inte ha så stor nytta av det. 😛

[Tilde]
5

Nu kan jag berätta "hemligheten"! Det är nämligen så att jag har skapat en sajt som heter Lockigt hår iFokus! 😃

Jag kunde inte skriva om den öppet eftersom man inte får göra det innan sajten är lanserad, men den blev det idag så där har in det!

Välkomna in: http://lockigthar.ifokus.se/

[rumelle]
0

Åh vad spännande! *Går med* Nu när jag börjar få lite längd på mitt hår har jag tänkt försöka framhäva mina lockar igen. Hade så fina korkskruvar förut men på senare tid verkar de har försvunnit. Gissar att det handlar om hur man sköter håret. :)

[Tilde]
0

#9 Kul! Ja du kan säkert få tillbaka korkskruvarna med rätt produkter eller taktik 👍