Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etiketthobby-och-fritid
Läst 1374 ggr
Halcyon
0

Hjälp: instagram

Jag vet inte vad som hände med min instagram, men helt plötsligt försvann över 200 av mina följare. Bara helt sådär. Jag förstår verkligen ingenting, jag har två unfollow-appar men dom visar inget om att någon avföljt mig. Vad kan ha hänt? Jag förstår verkligen ingenting. Finns det någon på instagram man kan vända sig till?

we're always chasing that paradise

Halcyon
0

Jag heter hannastylback!

pinocchio96
1

har vart flera av mina vänner som sagt samma sak nu i veckan? att de tappat 10 följare över en natt osv :O

Halcyon
0

#2 Ja precis! Förstår ingenting?

Ralktad
0

Ladda ner appen InstaFollow så kan ni se om det är någon som verkligen slutat följt er!

Min blogg - schäfer, lydnad & bruks

Medarbetare på Hundar.ifokus

Ralktad
0

Hahaha, läste inte texten helt, såg nu att du redan skrivit det! Sorry.
Men då har det säkerligen bara buggat, testat logga in på webstagram på datorn istället? Ser det likadant ut där?

Min blogg - schäfer, lydnad & bruks

Medarbetare på Hundar.ifokus

Halcyon
0

#5 Ja, ser likadant ut där.. :( 88 följare. Hade ca 330 innan..

Naathaliiiie
0

det är bara en bugg tror jag, jag följde 219 förut, sen helt plötsligt följde jag 200 istället utan att ha avföljt någon. och såg att en av mina vänner ''förlorat'' 100 följare, så måste vara fel på instagram.
men om du trycker på dina följare och skrollar, är det mer än 88 stycken då? isåfall kommer det säkert lösas snart :) men det borde ju lösas snart hursomhellst.

Halcyon
0

#7 Nej, jag skrollade och det ser exakt likadant ut som det gjorde innan jag "förlorade" mina följare. Det är superkonstigt. Och jag kan heller inte hitta att jag avföljt någon, har kollat upp många jag följer och jag har inte avföljt nån!

mrtsreds
0

samma sak hände mig och en vän för några dagar sedan. jag tappade cirka 40 följare som inte har kommit tillbaka. otroligt irriterande! 😐

Gaiezza
5

Är det verkligen så viktigt att ha många följare på instagram?

Bacon, svaret är bacon. 

dermot
0

Youtube drog bort mig från typ alla som jag prenumererat på xC så jag fick prenumerera om på en massa :s

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Halcyon
0

#10 Nej det är det inte, men man vill ju fortfarande reda ut varför 200 följare bara försvinner sådär? Ifall jag skulle ha blivit hackad eller liknande dvs.

Dvärgis1234
0

Jag har tappat 15 st :(

[EllenAlicia]
0

ja tappa 10st :0

Underbarn
2

Är det inte så att ni haft följare som är sådana "fejk konton" som finns enbart för att "följa" och så är det en klunga som raderats?

Halcyon
0

#15 Nej, jag har aldrig accepterat spökföljares som det kallas. Aldrig, aldrig.

[Tilde]
2

Det står att instagram har raderat "skräppostkonton".. vad nu det är. Jag har förlorat över 100 följare och 2-3 som jag följde! 😮 Vilka räknas till såna konton tro?

Kadoor
0

De har raderat en massa konton, typ sådana som aldrig uppdateras eller är skräp(okej, inte skräp men ni fattar väl). Om jag har fattat det rätt.  🙂

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -