Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 2438 ggr
NordicSunset
0

Träffa "kändisar"

Hej! Jag vet inte om detta passar in här, men någon här birde ju veta. Om man typ ska till USA (där de flesta skådespelarna och så bor) och vill träffa en kändis, hur vet man att personen kommer vara där så man kan se den? För på videos så är det ju att en kändis går någonstans och det är massa skrikande fans runt om. Finns det något program eller något? Haha. För man kan ju inte ringa dom och fråga direkt xD Så hemskt dålig förklaring men hoppas ni fattar. :)

Be the best version of you.

• Zoella
NordicSunset
0

Och nu menar jag främst skådespelare och inte sångare)

• Zoella
silverfiisk
0

Vart i USA ska du? Kan hjälpa dig att ta reda på olika caféer, affärer osv där det är kändistätt :) det går ju såklart inte att lova att du ser en specifik person, men någon kändis ser du säkert. Är det någon speciell du vill träffa? :)

NordicSunset
0

#2 Det är inte helt bestämt, men isåfall ska vi till Los Angeles, Kalifornien och New York. Så lite blandat! :) Ja, jag skulle gärna vilja träffa Ed Westwick och Leighton Meester! :) Sen är det andra som Ian Somerhalder, Paul Wesley, Troian Bellisario. Jag har hört att Ed besöker london då och då också, men man vet ju inte när… Skulle vara jättesnällt! :) tack så mycket!

• Zoella
silverfiisk
1

#3 okej:) man kan ju åka på en tur med en turistbuss som åker förbi olika kändisars hem, men det är kanske inte så stor chans att se dom för det. Leighton Meester bor iallafall i West Village, New York. Så om du håller dig i det området kanske du ser henne. Om du vill ha stor chans att se olika kändisar (kanske även dom du skrev) så ska du åka till Beverly Hills, Santa Monica och Rodeo drive. Det går ju som sagt inte att lova att du ser en specifik kändis bara för att du är på ett kändistätt ställe, men du kan ju ha tur:) det är väldigt mycket folk i USA, så det kan vara svårt att hinna se alla som går förbi. Det är alltså lätt att missa kändisarna. Hoppas att du får en trevlig resa, om du åker, och att du träffar på någon kändis:) Kom på en till sak.. Dom håller ju på att spela in nya avsnitt av Pretty Little Liars nu, om jag inte minns fel. Om du hänger utanför studion så kanske du får se Troian Bellisario:) studion heter "Warner Brothers Studio" och ligger i Burbank, Kalifornien.

NordicSunset
0

#4 Tack så mycket för svar! :) Men om man nu åker till West Village för att se Leighton, brukar det vara många människor där? Brukar folk vara där och liksom hoppa på henne för att ta bild osv? Om du vet då :) Jag skulle gärna om jag nu ser henne vilja ge henne något litet och typ ta bild, men gillar dom det? Eftersom hon ändå bor där menar jag. Oh, ja det kan ju va bra! Då kanske mans er de andra också! Tack så jättemycket! Det hoppas jag också :)

• Zoella
silverfiisk
0

#5 jag har aldrig varit i West village, så det kan jag tyvärr inte svara på. Jag skulle gissa på att det är ganska lugnt. Dom som bor där är ju vana att se kändisar, så dom hoppar inte på dom:) jag tror inte heller att det står massa fans i området och väntar på henne. Eftersom hon har valt att vara en offentlig person så räknar hon nog med att folk vill ta en bild, och jag tror att hon är van vid att folk kommer fram. Jag tror att hon skulle bli glad om du gav henne något:) så länge du inte följer efter henne och är på henne hela tiden så är det nog inget problem. :)

NordicSunset
0

#6 Okej, ja det låter bra! :)
Så bra! :D
Tack så  hemskt mycket för hjälpen! 

_________

Och om någon råkar veta vad Ed westwick brukar befinna sig får man gärna skriva! :)

• Zoella
silverfiisk
0

Hittade en hemsida där folk skriver vart dom har sett Ed Westwick! Kolla där så ser du några caféer, gym osv där han brukar vara:) http://smarp.com/person/AA000100/Ed-Westwick Han bor för övrigt i Williamsburg, Brooklyn.

dermot
0

ÄR DU TILLBAKA?!

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

NordicSunset
0

#8 Åh tack! :) #9 Yees I am :D

• Zoella
dermot
0

Yaaay :D

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

NordicSunset
0

Och en sista sak, är west village stort? Jag menar, man vet ju inte vart man ska befinna sig för att förhoppningsvis få se henne! :/ #11 :D

• Zoella
NordicSunset
0

🎒

• Zoella
silverfiisk
0

#12 ja, det är ganska stort:/ jag vet att Leighton brukar äta på en japansk restaurang som heter "Takashi" i West Village, du kanske kan se henne där eller i närheten:)

NordicSunset
0

#14 Jaha okej :/ jag får väll hoppas! :) Ska iallafall skicka ett brev till henne :)

• Zoella