Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 588 ggr
djurflikkan
2014-04-23 17:12
0

present?

jag vet inte vad jag ska ge till min pojkvän nu när han fyller år ( han blir 19 ).
 jag är 16 år och vet inte riktigt vad jag ska köpa, för det finns en massa saker jag vill köpa men som är ekonomisk omöjligt när man har så lågt studiebidrag å djur som tar pengar. 

så har ni några tips på vad man kanske kan köpa? 🤔

har dock funderat på; http://www.driftmonkeyshop.com/products/new-monkeysuit-black 
då han är en bilnörd och har snackat om att det hade vart en rolig grej att ha.
men är det en sida man kan lita på tro?

[EmmiieErixon]
2014-04-23 17:46
0

jag kommer köpa en silverkedja till min kille, om jag kan få någon schysst gravyr på någon av kedje länkarna med så vore de optimalt. Sitter själv i samma situation att pengar kan vara knepigt ibland, en najs klocka eller någon parfym du skulle gilla på honom funkar med, då får du ju en kille som luktar mumma med 😃

djurflikkan
2014-04-23 17:49
0

grejen är att han redan har smycken å klocker i mängder. /:

[EmmiieErixon]
2014-04-23 18:13
0

men något just ifrån dig kommer ju betyda massor, som mig tex, har massa smycken med men det är ju dem man fått från någon speciell som man bär 🙂 men inte någon parfym då ?

[RedHood]
2014-04-23 20:12
0

Alltså, jag ett smycke kan betyda mycket men vill han ha det? Allting handlar om vad just din kille tycker om, inte killar i allmänhet. Min sambo tycker inte riktigt om smycken, han har ett som han fick av din far men hade jag gett honom ett så hade det inte varit samma sak.
TS, gillar din pojkvän bilar och du inte har så mycket pengar, bjud honom på en bilshow? Kanske kostar en del men du kan alltid säga det till honom nu men samla ihop pengar till när det är. Annars kanske bara något mindre, det är alltid tanken som räknas! En modellbil eller en tavla osv.

Lia
2014-04-23 20:47
0

Själv har jag köpt en plunta med inbyggt cigarettfodral till min killes 19-årsdag. ^^ Det är väldigt personligt, alltså en bra present. Så jag skulle satsa på #4 förslag om bilshow, för då är det ju en personlig present 🙂