6 år förlovade
Nu den 1 maj så har jag & sambon varit förlovade i 6 år. Tiden har bara rusat iväg.
Sitter nu & klurar: Vad ska jag ge honom i förlovningspresent? Vi ska redan köpa Kinamat är det bestämt. Jag vill gärna ge honom något (eget val) men vet inte vad. Tom på idéer.
Han gillar bilar, att fiska bland annat. Men känner att han har det han behöver när det kommer till bil och så. Svårt!
Inget med övernattning eller borta en hel dag, då vi har hundarna.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 Fiska gör vi tillsammans ändå, i närheten här 🙂 Så känns lite tråkigt att ge det när vi gör det annars ibland i vardagen.
Annars hade det varit en toppenidé 🙂
#3 Inte sett någon sån nära här 😕 Och som jag skrev i #0, kan vi inte åka bort en hel dag eftersom vi har hundarna bland annat. Då hade han fått åka med någon annan 😉
Grattis Frida🙂
En romantisk picknick kan man ju ha ändå.
Men om jag var du och ville göra något speciellt hade jag smugit iväg e stund på kvällen (när de är mörkt alltså) och lagt ut täcken och kuddar och tänt ljus runt omkring. Sedan hade jag messat platsen han skulle komma till och man skulle ju haft någon fin champagne eller något vin (beroende på vad ni tycker om) och sen ligga och kolla på stjärnorna ihop.
Personligen så tycker jag att, när jag älskar någon, så är det hur enkelt som helst att komma på något romantiskt eller nåt att göra. Man behöver inte alltid köpa något. Men om man nu ska köpa något så spelar det ju ingen roll om han "redan har sånt", får man det av den man älskar så blir just den lite extra speciell.
#6 Ja alla tycker vi olika, jag tycker sånt är svårt att komma på 😉 Oavsett hur kär jag är. Inte riktigt min grej att komma på sånt haha
Ja är vädret bra så är det ju ett alternativ att göra 🙂 ska lägga det på minnet.
Jo, jag är dock sån som tycker det är onödigt att köpa något han har som han inte behöver, jag är student och så, så vill lägga pengarna på något vettigt så att säga, som han vill ha/behöver om jag köper något 🙂
#7 Ja de får ju max vara hemma 6 timmar, så blir svårt att hinna om det är en bit iväg 😕
Är dålig på presenter men grattis!! På min födelsedag och allt hahah. 😃
we're always chasing that paradise
#9 Hehe tack. Grattis i förskott 🎈
Jag tycker om att gå tillbaka till ställen där man hade sin första dejt eller liknande. Liksom göra det lite nostalgiskt fast på ett romantiskt sätt. 🙂
#11 Nja vi var bara på en dejt och det var pardejt hehe, viss del var väl ganska romantisk då hehe. Men mer kanske när vi firar årsdag i så fall 🙂