Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etiketthobby-och-fritid
Läst 1306 ggr
Halcyon
3

Londonnn!

På fredag åker jag och mammisen till London! Är så himla galet taggad så det finns inte. Det enda mamma går och nojjar sig över är att jag ska gå in på Victoria's secret och aldrig komma ut haha ;) Nejmen, kommer nog bli hur kul som helst. Vi ska vara där i 6 dagar och de tre första dagarna ska vi bo på ett hotell på Oxford (alltså väldigt centralt, känns så härligt) och sen de tre sista dagarna åker vi ut till Kent till mammas bästavän som bor där i sitt hus på 800kvm med pool och tennisplan.. hon har tre barn och erbjudit mig att åka och sommarjobba hos dom i sommar. Galet roligt!

Vi har även bokat London dungeons, madame tussauds och London eye. Ska även gå och försöka hitta till Ellie Goulding's lägenhet, wish me luck! 😉 (Har inte tänk göra intrång där nejnej, vill bara stå där utanför och gråta för mig själv och inte fatta att hon faktiskt BOR där)

Ville bara skriva av mig lite, hoho. Ha en bra kväll alla!!

we're always chasing that paradise

dermot
0

Om din väska blir väldigt tung… Don't worry about it!

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Halcyon
0

#1 Haha, den kommer nog bli suuupertung.. kommer ha nästan 4000 med mig så blir en hel del shopping! Får se till att packa lätt på ditvägen haha..😃

dermot
1

What no! I wanna go!

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[Tilde]
0

Gud vad kul! Hoppas ni får en helt awesome resa! 😃 Är avis!

Halcyon
0

#3 ahhaha jaha det var så du menade, är lite trög. ☝️

#4 Tack så mycket! Har väntat på detta så länge så det kommer bli såå roligt!

[EmmiieErixon]
0

hoppas du har superkul! För min del blir det London sen i höst! Du får gärna uppdatera med schyssta ställen att käka på och sånt om ni nu får för er att käka ute. Ha superkul nu! 😃

Halcyon
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har vi varit här sen igårnatt! Steg upp imorse vid 9 och åt frukost och kilade sedan iväg till Madame tussauds! Hur kul som helst! Imorgon väntar London eye och Dungeon. Spännande!!! :)