Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettböcker-film-och-musik
Läst 774 ggr
Djuralex
2014-04-26 22:12
1

låtar?

Hej! Letar efter lite ny musik att lyssna på eftersom jag tröttnar ganska fort på låtar. (Jag lyssnar jättemycket på dem i början men sen så tröttnar jag, hehe…) Så, tips på bra låtar??

petterssonP
2014-04-26 22:20
1

Eftersom jag är hälften koreansk så lyssnar jag bara på kpop. Speciellt SHINee, Teen Top och Big Bang. Testa lyddna på "so beautiful-Big Bang", "Everybody-SHINee" "Lucifer-SHINee", "Be ma girl-Teen Top" "clap-Teen Top" Musikvideon på yt är bra. Och killarna i teen top och shinee är heta ;) speciellt taemin, key från shinee och L.joe och chunji från teen top ;)

petterssonP
2014-04-26 22:22
0

Men du kanske inte gillar kpop, det är det enda jag lyssnar på nämligen :p tröttnar aldrig..

[Lupse]
2014-04-26 22:28
0

Vilken genre gillar du ? :)

KaiPon
2014-04-26 22:53
0

Jag lyssnar mest på Jrock/visual kei, men senaste tiden har jag spammat Hello Monsta med tre av mina favorit-Youtube människor (Boyinaband, MangaMnx/TheRPGMinx och min absoluta favorit Youtubemänniska Markiplier 😃). Även börjat lyssna mycket på Boyinaband's You look like a girl. Meddelandet i sista låten är så bra!

Kan nästan hela Hello Monsta utantill, har lyssnat på den så mycket. XD

I övrigt lyssnar jag mycket på Alice Nine, SuG och the GazettE (alla tre Jrock band), men älskar även Jonathan Coulton. Coulton är så underbar, hans låtar är så underbara. Hans texter är så underbara. Vll du kolla upp Coulton tycker jag du ska lyssna på The Future Soon, Code Monkey, Re: Your Brains, Ikea, I Feel Fantastic, Skullcrusher Mountain, Betty and Me och Shop Vac. (First of May om du vill höra en av hans grövre låttexter som inte är för barn precis. XD)

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[RedHood]
2014-04-27 01:23
0

Handlar ju helt om vilken genre på musiken och om det är några vissa språk!
Själv lyssnar jag mycket på japansk musik och då är det mest SuG, Alice Nine, the GazettE (som #4 pratade om) men även Acid Black Cherry, Dir en Grey, Diaura, Awoi, Born, Kagrra, Mejibray, Kreva, and Alexandros.

Tova.O
2014-04-27 10:52
0

Knee Socks - Arctic Monkeys Anywhere For You - John Martin My Love - Route 94 Shot At The Night - The Killers Dessa lyssnar jag hela tiden på. :3

“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth

Yen-Chan
2014-04-27 23:40
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

1# Teen Top är bra, själv föredrar jag den här 😃

Sajtvärd SydKorea Ifokus

dermot
2014-04-28 01:10
0

Har du Spotify så browsa. Finns alltid någon låt bland listorna som är bra :P

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~