Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 566 ggr
sagisen
1

Vad önskar jag mig?

Tja!

Jag fyller 15 om en vecka lote drygt och nu börjar slkten från vad jag önskar mig. Jag är helt tom på ideer. Kan inte ni ge mig lite tips?

Thanks🙂

Scorpio97
0

Det beror ju helt på vilka intressen du har och vad du gillar? 

Kläder, smink, böcker, prydnadsgrejer, spel, smycken, resor..?

Själv önskar jag mig oftast pengar, så kan jag köpa det jag vill ha själv sen (: Sen tycker ju tyvärr många att det är en "tråkig" present att ge bort, så jag brukar få mest grejer ändå.

//Jessie

[hejhejhej!]
0

Pengar:) Träningskläder?

sagisen
0

#1 jag tänkte inte på att skriva det, men jag gillar typ one direction, bågskytte, att läsa, game of thrones och träna #2 träningskläder var inget dåligt förslag…

Fialialej
0

Dags att börja spara till körkortet eller en reskassa? Öppna ett konto och önska dig pengar att sätta in där. :)

"På natten är alla katter svarta"

Cireea
0

Har du Game of thrones på DVD? :) Annars kan det vara en bra grej att önska sig..

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

sagisen
0

#5 bra ide i sak men jag har kollat på alla säsonger och fjärde har inte kommit ut än… men kom på att jag kan önska mig modern family på dvd:)

solus
0

Säsong fyra kan du se hos swefilmer.com

http://solus.blogg.se/ 

[Nelley]
0

Men herregud swefilmer har väl skitdålig kvalité, ladda ner i hd istället, på säsong fyra har fyra avsnitt kommit ut på och det femte kommer på söndag *excited*😃

[hejhejhej!]
0

Haha, misstänkte det, halva jorden(om inte mer) är ju i nuläget beroende av sin vikt samt kost haha!;)

[Nelley]
0

#9 ojoj nej nenenenej, mycket mindre än halva jorden håller på som vi gör med vikten. Bara västvärlden gör som vi och sedan bor ju resten av människorna typ i Indien och Kina:)

sagisen
0

#7 #8 jag kollar på swefilmer, jag tänkte bara att det blir lite svårt att önska sig den på dvd.

#9 sant men jag tränar bara för att det är kul och för att bygga muskler för att klara av vardagslivet :)