Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 513 ggr
lisora
0

studentskiva-hjälp!!

nu har jag skiva på torsdag (hur nu det gick till, var typ en månad kvar nyss!!!) och temat är "out of this world". temat tycker jag personligen är väldigt dåligt då det praktiskt taget är "var vad du vill"…

och jag har ingen aning om vad jag ska vara :( vill vara något simpelt men så man ändå ser vad jag ska föreställa. har inte heller råd att köpa någon superdyr dräkt från buttericks. funderar på någon artist eller skådespelare men hur klär man ut sig till det? 

som sagt… ideér, dela gärna med er av vad ni klätt ut er till

[Tilde]
2

Jag hade nog satsat på det mer bokstavliga "out of this world", alltså alien/rymdeninspirerat. Möjligtvis en mytologisk figur eller karaktär. 🙂

Cireea
0

Jag säger som Tirin! 

Att klä ut sig till en alien behöver inte vara dyrt. Annars kan du ju alltid satsa på Avatar om inte annat. Det är ju verkligen "out of this world" 😛Annars kan du också söka på google om hur man gör dräkter så billigt som möjligt.

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

lisora
0

Men hur gör man någonting alien-inspirerat? kan inte sy eller något haha … skulle helst vilja skapa något från min garderob men vilken alien går runt i varddagskläder

[Tilde]
0

#3 Vad så med ett sagoväsen? Då kan du fokusera på sminkningen mest :)