Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 794 ggr
Galopptjejen_98
1

Tips/förslag till dejten

Hej!

Kanske ska träffa en kille jag gillar i morgon. Vi har inte svårt att bestämma vad vi ska hitta på för något men ut i fall man skulle få slut på idéer så undrar jag om det finns det några förslag på vad man kan hitta på för kul? 🙂

Vi hade tänkt att kolla på film och mysa 🙂

Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden

[Nelley]
1

Som första dejt? Då hade jag valt något annat.. Boda Borg kanske verkar barnsligt men det är klurigt, roligt och en bra icebreaker att prata om på nästa dejt. Hehe.. jag kanske verkar lite konstig men en idé är en idé. :)

[Tilde]
0

Bowling eller andra aktiviteter där man kan prata och umgås.

Är Boda borg typ som Arosfortet? xD Det hade jag i så fall kul med som 18-åring med mina syskon! 😃

[Nelley]
0

Du det är ganska exakt som arosfortet, iaf från vad jag läst(sökte på google)🙂 Men jag tror dock boda borg är en barnvänligare verision så nu när jag kollar upp det så verkar ju arosfortet roligare😂. Eller? Äh, jag vet inte. Men nån som gör kan väl skriva här hehe?🙂

Ts, hur gick/går det?😛

Galopptjejen_98
2

#3 Det gick bra :) Vi var ute när vi träffades. Vi satte oss på en bänk och hade det mysigt. Prata med varandra och bara tog det lugnt och fick oss en liten minipromenad när vi skulle gå och sätta oss vid en annan plats :)

Vi höll om varandra och vi pussades, småfnittrade och log mycket gjorde vi 🌺 Det roliga var att jag har långt hår och när han skulle pussa mig, flög mitt hår i ansiktet på mig, hihi men vi skrattade åt det och log innan vi pussa varandra. 😃

[Nelley]
2

Haha vad mysigt😍👍

Fannyih
1

Men vad mysigt det låter, roligt att det gick bra! 😍😃

Galopptjejen_98
1

#5 Haha var mysigt 😍🙂

#6 Tack så mycket, var supermysigt! 😍😃