Känns underbart!
Hej!
Det känns så himla underbart att inte vara elak längre som jag har varit mot er alla här på iFokus ni vet vad jag pratar om!.
Jag har blivit starkare och en bättre människa för ett par månader sedan, Har förändrats både ut och in.
Detta året 2014 det kommer bli det bästa året ever, Visst jag har haft en väldigt dåligt start på detta året. Då en kille som var 5 år äldre än mig tog min oskuld 1 januari 2014 och han och jag blev tillsammans.
Men sen efter en månad så tog det slut helt och hållet och han började bete sig som ett stort svin och började med förtal och saker.. Han har dessutom pratat skit om mig inför sina vänner så det är väldigt mycket folk som hatar mig i det området som jag bor i! Men det har lugnat ner sig mer än vad det var för två månader sedan.
Men jag har ingen kontakt med honom idag, Och det är jag väldigt glad över att jag inte har det!
Jag är 15 årig tjej som njuter av livet och älskar att umgås med mina vänner. Jag håller mig till killar som är mina kompisar för dem förstår mig mer än vad tjejer gör! Vet inte varför jag inte har några tjej kompisar det har bara blivit så senaste halv året.
Kram!
Är detta jofse dramanda osv?
Aa
Well jag hoppas du förblir snäll och att du tar hand om dig :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Tack ;)