Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettinternet-datorer-tv-spel
Läst 1810 ggr
The Idizen
0

Tips på serier

Har sätt klart alla avsnitt av Pretty Little Liars och shiiit vad dom är bra asså, älskar dom! ❤️ Bara det att det blev så trist nu för jag har inget att göra haha. :( Har ni tips på några andra liknande serier, eller filmer i värsta fall? Älskar LOL också. :)

Live Hjärta Laugh Hjärta Love Hjärta

starstablesokande
3

Game of thrones tar alltid hem segern! Finns även the secret circle om man gillar övernaturliga saker:)

Kaninernasvän
1

När jag hade tittat klart på pretty little liars så letade jag också efter en serie och jag hittade "under the dome" den är sjukt bra och rekommenderar den starkt! :)

http://mylifewithrabbits.blogg.se/ Blomma

Dvärgis1234
0

Inte så mkt liknande men hör har du bra serier : How i met your mother Andra avenyn (svensk) Pll då ;) Hela huset fullt Kan så många så får typ hjärnsläpp men andra avenyn är ruskigt bra serie inspelad i Gbg :)

[Jane95]
1

Vilket sammanträffande! Såg också klart på pretty little liars igår, kan knappt vänta till nästa säsong!! Rekommenderar portkod 1321, en kort och svensk ungdomsserie, sjukt bra!

The Idizen
0

Tack för alla tips, skulle ni kunna skriva lite vad dom handlar om också? :)

Halcyon
3

The vampire diaries och The originals är verkligen världens bästa serier! Du har säkert hört talas om TVD. :) The originals är en spin-off serie på the vampire diaries.

we're always chasing that paradise

silverfiisk
2

Vet du att det finns en spin off på PLL? Den heter iallafall "Ravenswood" och är helt klart värd att se!

Emshify
0

Game of Thrones är bara bäst! Definitivt värt att prova i alla fall! :)

The Idizen
0

Åh spin off på pll! tack :)))

[Tuulikki]
1

GLEE❤️

fiore
1

One Tree Hill!!! Kär

don't let anyone destroy your happiness Pussmun

The Idizen
0

Men vad handlar dom om då?!! 😂

00eme05
1

Gossipgirl, the vampire diaries, the originals m.fl XD

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

[Tuulikki]
0

Glee handlar om ungdomar i en kör på en skola i Ohio. Låter AStråkigt men serien är skitbra. Mycket bra musik och så har den bra flyt, man följer lixom tonåringarnas liv, och de har det inte alltid jätteenkelt då klubben är typ töntstämplad ^^ Jättesvårt att förklara! xD

starstablesokande
0

Game of thrones handlar om olika personer i olika kungadömen. Det inträffar olika konflikter mellan dem och det ena leder till det andra. Det är en klick av övernaturliga saker som händer och allt möjligt händer verkligen. Varje avsnitt blir mer o mer spännande! Trodde jag aldrig skulle falla för serien men här är jag!🙂

The secret circle handlar om ett par ungdomar som förenas efter att Cassie flyttat till sin mormor efter sin mammas 'mystiska död'. När Cassie flyttar dit så blir cirkeln komplett, som består av häxor och ungdomarna bestämmer sig för att binda cirkeln för att få mer kontroll över deras krafter. Detta leder till en hel del spännande händelser och kärleks trianglar.

mejamylove
0

#15 glöm inte att GOT har många väldigt sexuella inslag som känsliga skulle kalla porr, så kan vara bra att komma ihåg om man inte gillar sånt.

TWD - bästa zombieserien

Teen wolf - blir bara bättre och bättre för varje säsong

Vikings - spännande och rolig

Sherlock - rolig, ny variant av gamla sherlock holmes :)

defiance - sci-fi

supernatural - jaa, övernaturligt.. :P

Grim - första säsongen var riktigt bra, har inte sett andra… också övernaturligt och fantasy…

Once upon a time - Än en gång så har jag inte sett andra säsongen eftersom dom bytte från kanal 5 till 11 vilket vi inte har :P

tror att det var alla jag tycker extra mycket om, kollar på många fler men orkar inte skriva alla :)

The Idizen
0

Tack för alla förslag. 🙂

Kollar på Gossip Girl nu, är på avsnitt 3 och än så länge tycker jag det är bra. :))

Jetaime
0

Vet inte riktigt vilken din serie är eller vad den handlar om men mina favoritserier är

- Greys Anatomy
- The Big Bang Theory
- Criminal Minds
- How I Met Your Mother
- McLeods Döttrar.

Finns flera andra bra som man kan se typ.. alltid, men dessa serierna brukar jag följa och Greys och TBBT har jag sett hur många gånger som heeeelst!

[Jane95]
0

#3 Vad handlar "Hela huset fullt" om?:)

#5 Portkod 1321 handlar om två tjejer vars föräldrar är tillsammans. Dom har aldrig kommit överens varken i skolan eller hemma och när dom går på sommarlov så ska deras föräldrar resa iväg och tjejerna kvar i lägenheten får lära sig att komma överens. Snygga äldre killar dyker upp i deras närvaro och sommaren blev helt plötsligt mycket mer intressantare! Jag har väääldigt lätt för att spoila så hejdar mig från att berätta mer, iförsig är det ju ingen deckare, men ändå;) Väldigt typisk tonåring i nutiden, väldigt korta avsnitt men ändå så himla bra!! 10/10

fridanordqvist
0

helt annan genre än pll, men american horror story är riktigt bra!

The Idizen
2

Åh ser på portkod 1321 nu ääääääälskar den ❤️

NordicSunset
0

GOSSIP GIRL! Sjukt bra serie, har aldrig sett bättre. Seriöst.

Be the best version of you.

• Zoella
NordicSunset
0

Och vikigshill på svt.play!

Be the best version of you.

• Zoella
Naathaliiiie
0

grey's anatomy! <3

handlar om några som jobbar på ett sjukhus, och det händer massa saker hela tiden, skitbra serie!

Idakarrlsson
0

PLL är ju sååå bra och längtar gör jag också! The Walking Dead: Den serie tyckte jag lät som ren bullshit men när jag blev tvingad att se den första kunde jag in sluta… Asså sååå bra!!! Det handlar och att det sprids en "sjukdom" så man blir zombie när man blir riven, biten osv. Man får följa den så kallade Rick i sin kamp att hitta sin familj och vara ledare för en grupp som ska överleva. Det låter ju helt vrickat men kolla nått avsnitt, asså - finns inga ord!

//Med vänliga hälsningar Ida

Va dig själv, alla andra är redan upptagna. 😎

Frosstis
0

Passa på o se på serier medan du kan o inte har fullt upp i skolan:P

så du ser på gossip girl o portkod nu? jag började se på teen wolf idag o de e jättebra, alla mina vänner har sett serien! de e jättesnygga killar i :D i recommend it;)

Gabriella.L
0

The walking dead

game of thrones

supernatural

grimm

carrie diaries

the big bang theory

teen wolf

the originals ( börja kolla på vampire diaries så kommer du förstå mer då de hänger ihop ;) )

[EllenAlicia]
3

orange is the new black

NaDa...
1

Orange is the new black, glee, himym och Dexter är mina klara favoritserier just nu.:)

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg