Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etiketthusdjur
Läst 884 ggr
[AnimalLover1]
0

Coola namn?

Letar efter fina och rätt coola namn till en hona, har inte fått henne men det är nämligen så att pappa berättat läget (om att vi ska skaffa en kompis till min gamla hona) för sin arbetskamrat som har kaninuppfödning, och han och hans fru sa att vi kunde få köpa en unge (deras kanin hade just fått en kull för typ 3 dagar sen, synd att vi måste vänta i 2 månader minst :( ). Det kanske inte ens blir så, men jag letar ifaf fina namn ändå. Kan ni ge förslag på fina blomnamna eller disneynamn? Förslag på både hanar och honor :) Väldigt glad för alla förslag :D

Splitter
0

Vet inte riktigt vad för typ av namn du vill ha, men jag kommer med lite förslag iallafall😃

Blomnamn: Lilja, Lily, Rose, Rosa, Flower, Viola, Flora, Poppy (betyder valmo), Malva, Linnéa, Daisy, Lotus, Tilia, Scilla, Lavender, Vide, Jasmin, Veris (gullviva på latin), Iris, Daphne, Yasmine (betyder blomma på arabiska), Dandelion.

Disneynamn: Ariel, Nemo, Lilo, Bambi, Musse, Tingeling, Belle, Benjamin, Bagheera, Toker (Kan ju kolla på alla dvärgarna i snövit?), Stampe, Lady, Pongo, Merlin, Pysen, Micke, Blunder, Simba, Nala, Koda, Kenai.

På Disney namnen finns det ju jättemånga olika, men du kan ju titta på vilka figurer som var/är din favorit? :)

Never look down on someone unless you're helping them up ~

Moalinn
0

Eeyore 😍

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

[Nelley]
0

Rapunzel👍