Spread this like herpes they said
Ta en titt vet jag!
så jäkla braaaaaa
Den var för löjlig för mig. Svordomar, skrikig och flammig.
Helt för homosexuella men kan inte ta det här seriöst någonstans. Känns inte seriöst. Gillade mer ett klipp jag såg för ett tag sen. Lugna toner och visade "anti-homo" personer att vem som helst nära dom kan vara homosexuell och att dom är precis som vem som helst.
May the Gerbils be with you :3
#4 ja den är lite överdriven men alla gillar vi olika saker tycker det är bra att alla olika finns 🙂 sen kan det vara bra att lyssna på folks riktiga historier om deras liv finns en som var så sjukt bra men minns inte vad den hette, dock hade den inget feel good end men den va så fin att den rörde mitt hjärta till tårar !
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Never mind, hittade den! Grät något galet av denna så hemskt sorligt 😭
#6 Så sorgligt! Blev riktigt arg på Toms föräldrar. Tyvärr finns det många sådana föräldrar världen runt. Man önskar att dom hade flyttat till Sverige innan han dog.
Usch nej om vi alla säger nej till diskriminering av homosexuella så kan lagar och regeringar inte stoppa oss.
Grr så arg så jag måste titta på något skoj nu! ^^
May the Gerbils be with you :3
#7 Glass är svaret på all sorg haha 😃
#6 Nej men usch!! Jag blir så j#vla förbannad! Fick verkligen anstränga mig för att inte börja böla! Hur kan det vara fel att älska någon??!
#9 jag vet helt sinnes sjukt 😢
Gillar såklart budskapet, men tycker också att det är för mycket svordomar och flams. De kunde ha fått fram samma grej utan "f*ck" hela tiden. 😛
Tycker bättre om videon där de går runt och frågar folk "and when did you choose to be straight?"
#6 Jag satt och grät mig igenom hela videon.😢😭
Hur hur kan man vara så elak😡. Man får väl älska vem man vill!!! 😡
Åhh NINJA 
Jag brukar vanligtvis inte kommentera men nu kände jag att jag inte kan låta bli. Videon som #6 postade visar verkligen vad samhällets normer som i sin tur leder till hat, har för konsekvenser. Måste lägga till att jag grät genom hela videon, för det är inte första gången nått sånt har hänt och dessa killar är inte ensamma om att behöva gå igenom något sådant, tyvärr är de inte heller de sista. Därför måste vi åtminstone försöka visa att vara gay inte är något fel, vi måste säga ifrån när ordet "gay" används som ett skällsord! För det är de små sakerna man gör som i längden gör störst skillnad. Ber om ursäkt för ett rörigt inlägg, hoppas ni orkar läsa det i alla fall. Tack för mig.