Valborg - vad gjorde ni?
Vad gjorde ni igår när det var sista april? Gjorde ni något speciellt eller var ni bara hemma? :)
Var hemma med sambon 🙂 Eldningsförbud så ingen majbrasa tyvärr. I princip en vanlig dag valborg för oss
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Grillade och kollade film med mamma och syrran (:
Dom flesta i min klass skulle festa/dricka. Inte riktigt min grej.
//Jessie
Vi var ute med hundarna och tränade en massa, sen "finåkte" vi i våran fula BMW haha :)
Förfestade hos mig med min bästa kompis, min storebror och 3 vänner 🍸 Tog bussen in till stan, gick på krogen. Tog bussen hem vid 3 och kraschlandade i sängen😴

Satt hemma. 🙂
Jag var hemma och chillade galet 😃
Jag skulle ha varit en skummis och springa runt vid alla stans majbrasor i cosplay, men det regnade ute så jag kände inte för det. T_T
Portal Is Love, Portal Is Life.
Var med massaaaaa kompisar. Vi var säkert 30 stycken och vi hade så roligt! Först var vi hemma hos en kille, men hans hus blev lite kaos så då var vi ute resten av kvällen, vid en brasa där det fanns en "festlokal" bredvid, och där det även var annat folk än bara vi som var med varandra från början. Vissa var dock fullare än andra😉Roligaste kvällen/natten på länge!!
var hemma och åt pizza med familjen. galen kväll, jag är för vild i bland. woooh :I
Var hemma och tog det lugnt med sambon! Lyssnade på musik, läste manga. Som vilken annan dag som helst. Valborg är inget viktigt för mig.
Satt hemma och shoppade på nätet haha. Vi hade också gäster hos oss, men tycker att nätshoppingen var det roligaste ❤️
Medarbetare på bildredigering! :)
Var med Jamie och så hade vi gäster men när de skulle till Majbrasan stannade jag och Jamie hemma och fotade lite porträtt och sånt :)
vill inte stödja majbrasor då så många igelkottar bränns ihjäl under valborg :/
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
Jag var först i Lund, men det hela eskalerade, och det slutade med att jag satt i någon skog mitt ute i ingenstans till klockan halv fem på morgonen, för att sen åka hem till en kompis och sova tills 17 idag. Nej usch det gör jag aldrig om igen! Nästa år ska jag också sitta hemma med en pizza tror jag…
Var med några vänner, men gjorde inget speciellt :)
Jag grillade tillsammans med min sambo och syster 🙂Efter middagen hade vi en fin begravning för en av mina hamstrar som gått bort och vi avrundade kvällen med film och bananasplit…
Fy vad gammal jag låter 😕Men ikväll är det fest! Så.. nu räddade jag det här inlägget i alla fall 😎
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Jag åt tacos hemma hos min kompis och efter det var vi en kort stund vid majbrasan. Sedan cyklade vi ner till stranden och hämtade några andra vänner på vägen dit. Vi skulle grilla korv o marshmallows men grillen var upptagen så då stack vi till någon persons hus. Efter vi snackat och grillat där så drog vi till skolan och spelade fotboll, snackade och klättrade upp på taket. Trevlig kväll där man fick lära känna nya människor. :)
“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth
Tyvärr ingenting då man inte firar Valborg i Danmark 😕 Kollade bara på en film med sambon.
Firade min kära svärmor med massa god tårta från bästa kondiset nere på stan, åkte sedan hemmåt och la en tanke på alla stackars igelkottar som kan blivit innebrunna i alla majbrasor. Stackarna får ont i hjärtat! 🌺
Låg hemma på soffan och kollade serier hela kvällen 🤓😃
Först var jag i Lunds stadspark med massa kompisar (var 20 000 studenter där) och skrattade åt dyngfulla människor 😛 Efter det åt jag hämtmat innan jag åkte till en ett annat majbål och såg på det och. Sedan stressad jag iväg på bio (Divergent) innan jag åkte hem till en kompis och sov där. Så jag han med rätt så mycket! 😃
// Nadja
Jag jobbade fram till kl 5, sen när jag kom hem så tog jag det mest lugnt och vid halv 8 tog jag hunden och cyklade ner till majbrasan och passade på att miljöträna lite med hunden och sådär. Åkte hem efter ett tag igen, så ingen speciell dag för oss direkt :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
haha skönt att läsa att man inte var den enda som bara satt hemma..:P
Min familj var på majbrasa, fast sedan beslöt vi oss för att åka hem då det var så kallt. 😛
Jag skulle iväg på domarläger så satt på tåg/buss större delen av eftermiddagen och kvällen, sen satt jag och en tjej som jag åkte med på gården där vi skulle vara i typ tre timmar och väntade på alla andra ^^ Sen somnade vi vid tolv-halv ett typ. Så ja, så "firades" min valborg xD
// Vilma Lönn, Conejos Hoppkaniner
Min valborg firades med att jag fick dansa samba i ett sådan där tåg man går i. Sen så var det ju majbrasa och fyrverkerier och absolut godis.
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
Jag sjöng för i stort sett hela min by :) Det var jätte kul 😂
~Joja my rabbit~ ❤️
~Kaniner~ ❤️
Jag tog med pojkvännen och en kompis på piratpicknick!
Ett stort gäng människor, alla utklädda till pirater, olika tävlingar, o så en hel del fulla människor, däribland jag 😛
Vårt lags strategi var att fuska på allt, tillomed på dragkampen, o vi vann! ;D
Vi firar inte Valborg i min familj, men blev erbjuden att följa med på en islandshäst tävling så det var jätteroligt, fotade en massa och sen grillade vi :)