(x) Det var det hemskaste!!!!
HERREGUD Azzå, fyfan!😭 VaD jag hatar dessa länder som bara tror man kan ha såå små burar och ta hand om de dåligt att de blir stressade. GUd Jävla djurplågeri! Man blir såå himla suur, blir rörd och vill skrika!😕 USCH! Kan inte detta sluta!!!!!!!!!!!!😢 Jag vet inte vad jag ska säga..😕😡
MOORRRR!!!!!!!🧟♂️💔😕
Usch kan inte ens se hela! Så jävla vidrigt! 🤮
Jag älskar djur och blir väldigt ledsen av sådant men känner lite att istället för att sitta och sprida runt det så kanske man ska göra något? Alltså åka dit och försöka stoppa det. Ja, man ska ju sprida så att folk ska veta men känns lite tröttsamt att man ser sådana videos varje dag med folk som skriver att de blir ledsna men inte gör något. Jag själv har inga pengar till det då jag lever nätt och jämt lever varje månad men jag vill i framtiden kunna ändra på sånt! Både jag och min sambo skänker pengar till olika djur, sambon till bland annat hajar och valar och jag är med i WWF och säljer saker för att hjälpa djuren. Man måste ju börja någonstans och sprida ja, men gör något istället för att gnälla!
Har sett den förut. Tyvärr är det lika illa om inte värre på andra ställen i världen. Tänk typ USA som har små glasburar på 40 cm till hundvalpar och grejer. 😕
Stackars små djur. Man bara ser hur olyckliga dem är. Hemskt och tråkigt… Blir jätteledsen. http://www.youtube.com/watch?v=ksCTvo5vAZc Det svider i mitt hjärta att bara nämna denna video. Kunde inte se hela, så hemskt. Stort (X) jag varnar er. Ni kommer inte sluta gråta… Hatar djurplågeri.