Firar 3 år - tips!
Hej alla kära TiFare! Det är nämligen så att min sambo och jag firar 3 år som pojkvän/flickvän om nästan exakt en månad.
Förra året tog han med mig till Köpenhamns stora akvarium (Den blå planet) och sedan åt vid god middag på restaurant. Minns jag rätt fick jag också en stor frukost på sängen. I år vet jag inte vad eller om han har något planerat, men jag skulle i alla fall vilja överraska honom med något, oavsett om det är en present eller en upplevelse. Har ni några idéer? 🙂
Han fyller år nu i helgen och då tänkte jag bjuda med honom på Tivoli vilket blir ganska dyrt… så vår årsdag får bli något billigare 😉 Högst 600 kr eller så, men allt mellan 50 och upp går ju fint då det är tanken som räknas :) hihi
Istället för att köpa nått kan du ju alltid skriva ett litet meddelande om hur mycket du tycker om honom eller liknande? Det gjorde min kusin till sin flickvän när dem firade sitt första år :3
Det är ju trots allt tanken som räknas😊
Never look down on someone unless you're helping them up ~
#1 Har jag dock redan gjort x antal gånger 😃 Tänker skriva ett kort till honom nu till födelsedagen, men vill gärna ha något till årsdagen också. En utflykt vore kul…. romantisk picknick kanske? :)
#2 En picknick skulle ju fungera fint! Du känner ju honom bäst, så det blir säkert bra vad du än hittar på!😃
Never look down on someone unless you're helping them up ~
åh picknick funkar alltid, om det är bra väder då vill säga :D annars får man ha typ inomhus picknick haha 😃
#4 Ja det är den 10:e juni, så jag hoppas på varmare än nu 😂 Får googla runt lite kanske, kolla upp olika saker att göra här i Köpenhamn som inte är så kända. :)
Slå upp ett litet tält ifall det skulle få för sig att regna ☔️
#6 Tror inte vi har något tält. :/ Men jag skulle älska att hitta en park med en liten paviljong eller nått !
Annars lät tälta som en mysig sak att göra, du kanske kan låna ett tält av nån eller köpa ett billigt? ^^
Sen åka till nåt mysigt ställe vid tex en sjö o ha med er picknick eller nåt att grilla eller så :)
Åh nu blir jag helt galen när du säger paviljong, ser röda rosor, fluffiga filar, jordgubbar och champagne (eller nått annats som man gillar!) framför mig! ÅH en Solnedgång vid havet haha 😍
Åk över till mig och köp kanin till Mess.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#10 HAHA! Han hade blivit så sur xD