Janoskians
Hej!
Är det någon när inne som ska till Janoskians den 13 September i Höst? :)
Vi ska beställa biljetter idag, är såå sjukt glad just nu. En dröm som blir sann helt enkelt :D
Va kul:) har inte förstått riktigt vad de håller på med, de sjunger väl inte? eller?
Nä, de kallar ju sig själva för #NotABoyBand, men de har faktiskt tre låtar nu. Den nyaste släpps på Youtube den 12 Maj och heter "Real Girls Eat Cake" så deras World tour kommer att heta "Got Cake Tour", så är ganska glad just nu ;)
Men ja, de sjunger ju egentligen inte utan gör lite av allt. Mycket challenges och, som redan sagt, de gör lite av allt :)
Ingen mer som ska dit? :)
Vad ska dom göra förutom att sjunga?
aaaaaaaaaaaangelina
Har ingen aning. Jag är en sån som inte tittar på konserter på youtube tex. Det blir mer spännande då när man väl är där :)
Annars så kan du bara söka på youtube för att få se mer av vad de gör på scen, min ska bli en överraskning ;)
Nu blir jag förvirrad. Om du inte vet vad de gör, hur har du drömt om att vara med på konsert?
#6 För jag har alltid velat träffa/se de live med egna ögon, istället för på data skärmen 🙂
aha.
Åå va roligt!!Nu blev jag avundsjuk! Jag skulle jättegärna gå, men det finns ingen som vill gå med mig…och jag har ingen lust att gå helt själv…så jag får antagligen sitta hemma i min ensamhet och hoppas det är roligt!:D
#9 Kan du inte tvinga med någon att gå med dig? 😃
#9 Men de kan va bra o gå själv så man slipper hålla koll på sin kompis o dessutom träffar man nya vänner :D