THE ORIGINALS
ÅÅåh…. är det någon som ser på spin-off serien av vampire diaries? Asså jag sitter i biblioteket på skolan och gråter nu haha… gårdagens avsnitt var så jäkla sorgligt. Alla har väl hört att detta var sista avsnittet med Claire Holt (Rebekah)? :-( Hon var min favorit.. har sett TVD sen säsong ett, och minns så tydligt när Rebekah kom in i serien. Och hon har varit så himla bäst i The Originals.. förstår inte. Hon har sagt upp sitt kontrakt.. några säger att det är för att hon har blivit gravid, andra för att hon inte räknade med en så "stor roll".. :( Haha asså är verkligen en crybaby nu asså.. men kan inte hjälpa det.. asså wääähhh. Kom och gråt med mig eller säg om du också kollar på the originals typ!!
(Så onödigt inlägg men är så ledsen nu så var tvungen att skriva av mig och samtidigt göra en tråd för denna fantastiska serie)
we're always chasing that paradise
tänker inte sitta och gråta me dig 🤔
men det är alltid supertråkit när dom hoppar av hon var oxå en av mina favoriter
jag gråter med dig😭
Ja asså åååhhh.. :(
Jag hade ingen aning om att Claire inte skulle vara med längre. Hon har varit en av mina favoriter i både TVD och i TO, det ska bli tråkigt att hon inte ska vara med längre. Hur gör dem med serien? Hur ska de förklara att Rebekah bara försvann? Eller skaffar dem en "ny" Rebekah?
Never look down on someone unless you're helping them up ~
#4 Kolla på avsnittet som kom ut igår så ser du hur dom gjort.. :(
Skaffar dom nån sorts "ny" är jag DONE med TO!
"Show producers had decided that Rebekah's storyline was advancing in such a way that the character was no longer needed in a series regular capacity. An Insider told TheWrap that show producers intend to bring her back as a guest star later this season or on Season 2, but no agreements have been finalized at this time."
Är detta sant blir jag så. jäkla. arg. Kan inte fatta hur dom kan göra såhär?!??
Såg avsnittet nu… faktiskt riktigt tråkigt :P
Never look down on someone unless you're helping them up ~
#7 nfejksgnrjekvb jerbnrjgnrjgbrjekgrejgregjr får man fråga hur du mår idag? haha nej skoja bro
Men va? Det hade jag ingen aning om :o
//Julia
#9 Har du sett det nya avsnittet? Annars, se det. Då förstår du att hon inte kommer tillbaka. :(
#11 Jo precis! Scenen med dom två när Rebekah räddar Matt i skogen var ju bara för sööt. Men hoppas dock inte att hon kommer till TVD.. då vill jag hellre att hon kommer till TO :(
SÄSONGSAVSLUTNINGEN IDAG. (eller igår men då kunde vi i Sverige inte se det såatteh haha) och jag grät som en jag vet inte vad.. någon annan som såg det? Vad tycker ni om bebisens namn?
-----Spoilerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr--------
Jag har sett om asvnittet typ 5 gånger nu, men jag måste alltid hoppa över slutet haha. Rebekah. kom. tillbaka. Jag blev så himla glad och jag tror hon kommer ta jättebra hand om Hope. Tycker det var ett superfint och bra avsnitt! Blev dock inte så glad över att Esther förmodligen kommit tillbaka… och Mikael! Uschusch. Vad tyckte ni?
Åh gad. Sista avsnittet, grät mig igenom hela och jag är seriös. Klaus var så jäkla fin och snäll och allt. ÅHH. Om jag har fattat rätt så låtsades de att barnet hade dött, när det egentligen lever bara att de gav henne till Rebekah för säkerheten? Klaus är så bäst. Orkar. INte.
Be the best version of you.
- Zoella
#14 ja asså när Klaus höll i henne… åååååhhh :') Ja precis! Jag hoppas iaf att vi får se mer av Rebekah och Hope, vissa tror ju att detta var "sättet för Rebekah att säga farväl". :( Det tror jag dock inte, och hoppas inte att det är så!
Nej jag tror inte heller det va sättet för rebekah att ta farväl. Man måste ju se lilla Hope och hur det går för dem!! :D Ja, när Klaus höll i henne och så typ grät han!! Det märks att han var lycklig med henne :') åh. Men en sak fatta jag inte? Det i början, drömmer Hayley eller något? När hon skriver det där och känner sparkar i magen? :o
- Zoella
#16 Jag har också funderat på det där i början!! Vet inte om det var en dröm eller typ en flashback som vi aldrig fick se. Hm..
#17 Ja :/ hmm..
- Zoella