Sova över med honom
Jag och en kille har umgåtts ganska mycket. Vi kände varandra när vi var yngre och har börjat få kontakt igen. Vi har varit på fester och sånt tillsammans ganska mycket, då har vi pratat och sånt. När vi inte träffas messar vi hela tiden och han frågade om han fick sova hos mig. Det var okej för mina föräldrar och för mig! Har bara några frågor: 1. Vad kan man göra? 2. Hur långt kan man gå? 3. Vad förväntar han av mig? 4. Ska jag tvätta av mig sminket när jag ska sova? Tack på förhand! :)
1. Beror på er, vad ni vill göra och gillar.
2. Beror på er också, eller ja var och en av er hur pass långt man vill gå.
3. Omöjligt att svara på, det vet bara han
4. Det gör du som du vill :P
Alla dessa frågor: Är upp till er, hur pass ni känner osv, kan dessvärre ingen annan svara på.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Okej! Tack för svaren :) Tror jag tvättar av sminket, om han gillar mig, gillar han mig inte för mitt smink :)
#2 En kille som inte gillar tjejen utan smink är ytlig och är inget jag någonsin skulle satsa på.
Precis!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#2 Jättebra insikt!!!
Och gällande vad han förväntar sig av dig, tänk lite samma där. Släpp tankarna på vad han förväntar sig och gå med på bara precis det du känner att du vill gå med på. För om han gillar dig så respekterar han dig för vad du vill.
Tips är, gör inte för mycket. Det är jättemysigt att bara ligga och mysa och prata. Ni har all tid i världen på er att utforska varandra. Ha inte bråttom.
Medarbetare på westernridning.ifokus
Vad man kan göra och hur långt man kan gå är helt upp till er själva, men gå inte med på något som du inte känner dig 100% bekväm med även om han vill.
Tvätta av dig sminket du. Tycker han om dig så tycker han att du är lika fin osminkad. Plus att du slipper riskera att vakna upp med allting utkladdat i ansiktet. :P
1. Vad kan man göra?
Ni kan ha filmmaraton, spela brädspel eller TV-spel, etc. :)
2. Hur långt kan man gå?
Inte längre än du vill! Du ska tycka om vad som händer och känna dig trygg med det.
3. Vad förväntar han av mig?
Förmodligen inte mer än du förväntar av honom. Inget att tänka på!
4. Ska jag tvätta av mig sminket när jag ska sova?
Absolut :) Min sambo såg mig utan smink första dagen vi sågs. Han tycker att jag är söt utan! Gillar killen dig inte utan smink så kommer det ju aldrig fungera i framtiden. 😛