Pinsamt!
Har ni någonsin råkat ut för kåt riiiktigt pinsamt under era barn/ tonårsliv? En gång när jag var med en kille och en gammal kompis så drog hon ner min kjol… Det var sjukt pinsamt haha, det har nog hänt pinsamare men kommer inte ihåg just nu :/ men är det något ni vill dela med er av? :)
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
Gick en gång till Kicks för att köpa smink (minns inte exakt vad), men när jag skulle betala så hon i kassan att detta var en test och gick inte att köpa……… Pinsamt som det var sprang jag iväg och hämtade en annan.. :s
Sajtvärd SydKorea Ifokus
Du menar som t.e.x. att man skulle råka skriva "kåt" när man menar "något"? ;)
Jag satt inne i en fullpackad sal när killen bredvid mig plötsligt la av världens brakare och skriker mitt namn medans han håller för näsan och pekar på mig… det var fruktansvärt pinsamt… ☺️
Händer pinsamma saker för mig nästan varje dag men sådant bjuder jag på haha! 😃
Men något jag minns som jag tyckte var ganska pinsamt var en gång när jag stod i en provhytt och sedan var det en kvinna som drog dän skynket för mig när jag stod där inne och bytte om, chockad och halvnaken och hon var nog lika chockad hon haha. Kan aldrig byta om i provrum längre utan att någon står utanför, och om inte måste jag stå och sjunga så folk fattar att jag är där inne! 😂
- Nederlandse Kooikerhondje -
Blev påkommen nar jag runkade ….
En gammal kompis drog ner mina mjukisar mitt framför halva klassen när jag gick typ i 7:an. Tack gode gud de flesta tittade bort. Hallå randiga trosor lixom! 😭 Aja nu kan man skratta åt det i alla fall men just då och där va det pinsamt! 😛
När jag var kanske 11 år så var jag extremt kär i en kille. Varje gång jag var i hans närhet rodnade jag och blev helt snurrig. Och någon gång när jag, han, en av hans kompisar och min bästis skulle sova i ett tält, och så tänkte jag mig inte för och små "skrek" -jag ska ligga med Danne! (Menade självklart "jag ska sova bredvid Danne" Det var jäkligt pinsamt ska jag ta och säga :P