En toppenbra eftermiddag
Hej hopp! đ AlltsĂ„ under hela dagen har jag varit överdrivet nervös inför eftermiddagen nĂ€r jag skulle trĂ€ffa en kille som jag under de senaste tvĂ„ veckorna smsat lite mer. Vi skulle vara hemma vid honom och se pĂ„ film. đ
SĂ„ nĂ€r det Ă€ntligen var dags sĂ„ ville jag verkligen springa och gömma mig eftersom jag var sĂ„ nervös, men han mötte upp mig och log och gav mig en stor kram. Sedan började vi prata och det bara flöt pĂ„. đ
Visst kĂ€ndes det lite stelt i början, men nĂ€r det var dags för mig att ta bussen hem sĂ„ var isen bruten. đ
Kan knappt bĂ€rga mig inför torsdag nĂ€r vi ska trĂ€ffas i skolan! đ Jag var dessutom sĂ„ klantig att jag glömde min bok hos honom, det Ă€r verkligen Amanda i ett nötskal, haha! đ
HĂ€lsningar Amanda och kaninerna
Vad roligt att det gick sÄ bra! Glad för din skull och lite avundsjuk :p
Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling
1# Första gÄngen en kille faktiskt pratar med mig, har varit mobbad och utstött Ànda sedan mellanstadiet. SÄ det Àr helt nytt för mig!
HĂ€lsningar Amanda och kaninerna
Vad roligt att det gick sĂ„ bra för dig! Jag Ă€r glad för din skull. đ
Vad roligtđ
Vad roligt! Vet hur det kĂ€nns nĂ€r en kille pratade med en första gĂ„ng och jag kĂ€nner igen mig med att man Ă€r stel i början med efter en stund flyter allt pĂ„ đđ
Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden
vad kul
Vad roligt attdet gick bra!
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
SĂ„ kul! :)
SÄ glad för din skull Amanda! ;) sÄ kul att höra!