Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1569 ggr
Kaninissssss
0

Tips inför kvällen!

Hej, ikväll ska jag träffa en kille jag gillar väldigt mycket! Men jag vill gärna ha lite tips på vad vi kan göra för lite mysiga Saker, alltså inte samlag utan lite saker som gör en upphetsad och som Killar gillar att man gör. Så killar vad gillar ni? Och tjejer får också gärna komma med tips såklart! :) Och snälla skriv nu för han kommer snart!

[Tilde]
0

Mycket ögonkontakt och leenden :) Gillar han dig blir han säkert upphetsad bara av att ha dig nära när allt är "nytt och spännande".  😛 Det kan hjälpa att typ röra vid hans arm ibland när man pratar - kroppskontakt kommer man långt med i alla sammanhang! :D

silverfiisk
2

Har du träffat honom förut så har du väl lite koll på vad ni tycker om att göra tillsammans. Har ni inte träffats förut så undrar jag varför du vill ha tips på saker som gör en upphetsad?! Lär känna varandra på riktigt istället. Ni kanske kan titta på film eller spela spel? Det är i princip omöjligt att ge tips om vad en kille gillar att göra, eftersom det är olika från person till person. Om du inte får några bra tips här och inte kommer på något själv så kan du ju fråga honom vad han tycker om att göra. :)

Kaninissssss
0

Tack!:) #1 Har träffat han flera gånger och då var de mer lära känna, vi ska se på film, men tack! :) #2 Tips på någon bra film att se?

lisa98
0

white house down

Frosstis
0

grown ups:D

Splitter
1

Sagan om ringen :)

Never look down on someone unless you're helping them up ~

Kaninissssss
1

Han var ett svin.. :/

[Alexandralanstrom]
10

#7 vad hände? :(

00eme05
2

#7 vill inte vara påhoppande eller så, du behöver absolut inte säga om du inte känner för det men vad var det som gick fel?

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Kaninissssss
0

Vi träffades ett par gånger och så hade mysigt och han sa flera gånger att han gillade mig men sen bara sådär på sms skrev han, jag vill inte träffas mer och typ sorry att jag utnyttja dig( vi hade INTE sex) och nu sprider han massa falska rykten. Usch kommer aldrig våga visa känslor och bli kär man blir ändå bara sårad.

jossan...
0

#10 Stackare, så kan du inte tänka:(

Gud vad bra jag stavar…