Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: övrigt
Läst 917 ggr
Dvärgis1234
0

Spex foto hjälp!!!

Hejbjagvhar såexfoto på måndag börjar få smått panik eftersom jag inte vad vad jag vill vara :( vad var ni/skall ni vara? Vill gärna inte lägga ner så mkt pengar på det. Fotot tas på måndag.

silverfiisk
0

Har inte din klass bestämt något tema? :)

Dvärgis1234
0

Nej tyvärr världsstaden för det men det var typ 3 st dom ville ha tema hehe.

Dvärgis1234
0

[Tuulikki]
0

Jag var älva/fe. Behövde bara köpa vingar och spö, söt klänning hade jag redan hemma🙂

Dvärgis1234
0

#4 haha en rolig ide :)

fridanordqvist
0

jag var ''nörd'', tog en skjorta, stoppade ner innanför byxorna, som jag hade hängslen på, sen hade jag ett par fejkglasögon som jag tog, o sen matteboken från skolan bara ^^

pojkvännen va vägarbetare, han hade sån tur så han kunde låna arbetskläder av sin pappa ^^

Men kolla vad du har för nåt hemma, har du så du kanske kan vara hippie? 50-talist? klä ut dig till motsatt kön? Finns det sportkläder hemma eller som du kan låna, typ fotbollskläder, benskydd o skor, hockeyutrustning? 
Hawaiiskjorta, shorts o kamera runt halsen så kan man va turist
Rutig skjorta, slitna jeans, stövlar o halmstrå i munnen så bliru en klassisk bonde
Finns massor men kommer inte på fler justnu :)

[RedHood]
0

Vårt klasstema var att vi alla är de vi vill vara och är så man fick välja lite själv. Jag var Rödluvan pga att jag blir kallad det!

[EmmiieErixon]
0

Jag va en bebis -.- what was I  thinking with? 😮

Turast
1

jag var en cyborg (robot/människohybrid) ^^ tog en gammal trasig DVD och demolerade totalt och satte på mig olika delar från den haha sen köpte jag några billiga sladdar och hade i håret ^^

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Dvärgis1234
0

Var en gammaldags husmor ;)