Spex foto hjälp!!!
Hejbjagvhar såexfoto på måndag börjar få smått panik eftersom jag inte vad vad jag vill vara :( vad var ni/skall ni vara? Vill gärna inte lägga ner så mkt pengar på det. Fotot tas på måndag.
Har inte din klass bestämt något tema? :)
Nej tyvärr världsstaden för det men det var typ 3 st dom ville ha tema hehe.
Jag var älva/fe. Behövde bara köpa vingar och spö, söt klänning hade jag redan hemma🙂
#4 haha en rolig ide :)
jag var ''nörd'', tog en skjorta, stoppade ner innanför byxorna, som jag hade hängslen på, sen hade jag ett par fejkglasögon som jag tog, o sen matteboken från skolan bara ^^
pojkvännen va vägarbetare, han hade sån tur så han kunde låna arbetskläder av sin pappa ^^
Men kolla vad du har för nåt hemma, har du så du kanske kan vara hippie? 50-talist? klä ut dig till motsatt kön? Finns det sportkläder hemma eller som du kan låna, typ fotbollskläder, benskydd o skor, hockeyutrustning?
Hawaiiskjorta, shorts o kamera runt halsen så kan man va turist
Rutig skjorta, slitna jeans, stövlar o halmstrå i munnen så bliru en klassisk bonde
Finns massor men kommer inte på fler justnu :)
Vårt klasstema var att vi alla är de vi vill vara och är så man fick välja lite själv. Jag var Rödluvan pga att jag blir kallad det!
Jag va en bebis -.- what was I thinking with? 😮
jag var en cyborg (robot/människohybrid) ^^ tog en gammal trasig DVD och demolerade totalt och satte på mig olika delar från den haha sen köpte jag några billiga sladdar och hade i håret ^^
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
Var en gammaldags husmor ;)