Badkläder
Jag skulle behöva lite hjälp att hitta badkläder. Jag vill ha en bikini men skulle vilja att överdelen hade Samma form som en sport-bh. Så om någon har sett ngt liknande så är jag hjätte tacksam! Vet inte ens om det finns?
Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling
Är några :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Tack!! :)
Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling
#2 Vasegod 🙂
#3 den översta blir det :D
- J.K. Rowling
#4 🙂👍
Istället för att starta en ny tråd om samma ämne så tänkte jag fråga om nån här vet vart man kan hitta bikini-överdelar med bygel, som dessutom är ganska stora (E-kupa) ?
Kan inte köpa både över och underdel tillsammans om man inte får välja storlek på var för sig, eftersom att bikiniunderdelen alltid blir för stor annars :c
Hoppas det är okej att jag lånar tråden lite!
#6 Kollat bonprix? De har både stora och små storlekar 🙂
http://www.bonprix.se/kategori/sport-badmode-badmode-oevrigt-badmode-fran-d-kupa/
#6 Change, köpte min 80E där och man kan själv bestämma storlek på underdelen.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#7 aldrig hört talas om, men ska kolla in, tack! ^^
#8 hade helt glömt bort den butiken haha, tack för påminnelsen! :)
Jag har istället problem att hitta snygga helsvarta underdelar. För vill inte ha såna "mini" som för det mesta säljs, utan hipster eller boxer.

http://www.missmary.se/catalog/bad
Miss Mary of Sweden har några. Kanske inte de fräsigaste för en ung tjej, men svart funkar ju alltid.
Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!
#11 För hög midja :/ Men tack ändå!
Anledningen till att jag vill ha just svart är för att jag ska kunna matcha med olika bikiniöverdelar. Samt älskar svart hehe
Finns det snygga svarta överdelar på Change? Har endast såna utan bygel och som är för stora i omkrets xD Vill ha stöd och bättre passande!

#12 Du hann före med ett inlägg. Miss Mary of Sweden var till inlägg #6.
Dessa kallas väl hipster??? Eller är jag helt ute och cyklar?
http://www.ellos.se/ellos-beachwear/bikinibyxa/415209?extcmp=03_SE_CRITEO
Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!
#14 Nej det har du rätt i! :)
#14 Mjo gör dem. Men fanns inte i min storlek innan inne ;) När jag kollade :P
#16 Vilken storlek har du? De har allt förutom 34-36 inne på lager :)
#17 38/40, såg att den var inne nu men som jag skrev i #16 fanns dem nu i min storlek ;)
Var in på H&M idag, utbudet var inte direkt så bra på bikiniunderdelar 😕 Mest för smala modeller (som de har i sina reklamer) kändes det som, inte för oss med former, just på underdelarna :/