Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettinternet-datorer-tv-spel
Läst 1405 ggr
Djuralex
0

Hörlurar???????

Hej! Så, jag letar efter ett par nya hörlurar. Har dock INGEN ANING om vilka som är bra eller inte. Är t.ex. beats by dre bra? Har som sagt ingen aning. Så har ni tips på bra hörlurar?

fuzzie
1

Beats by Dre Studio tycker jag är helt grymma! Jag har haft mina i 2,5 år och de funkar precis lika bra som när de var nya! 😃

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Squimpan
1

Köp ett par Booze Over-ear lurar med Aktiv Brusreducering. 

har haft många Dyra men ändå dåliga lurar och mina Booze är de bästa jag ägt. och för halva priset av vad Dre's kostar! Polaren hade ett par Dre over-ear men han lånade alltid mina för att han tyckte det var mycket bättre ljud i dem trots dre's extra inyggda batteri… dom har hållit i 3 år och låter fortfarande som nya. bäst i test enligt mig

Vår verklighet är alldeles för perfekt och alldeles för vacker för att den vibration som orsakade liv i universum, skulle beröva potentiella varelser möjligheten att uppleva detta. 

Moalinn
1

Skullcandy har bra hörlurar. Har själv ett par 50/50 🙂

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

[MrDiabolic]
1

Hoppas det är OK att jag svarar här, fast jag inte varit tonåring på många år…

Mina favoriter är Marshall. Vill du ha in ear är det Marshall Minor, och vill du ha utanpåliggande med bygel är det Marshall Major. Jag hade ett par Minor, men jag lyckades ha sönder dem. Ska köpa ett par nya, när kassan tillåter, för de var de bästa in ear-lurarna jag haft. Både bekväma och bra ljud.

Bodin99
0

Bose är generellt sätt inte mycket att ha… Beats by dr dre brukar jag likna vid polerat skit… :p Riktigt bra lurar till (enligt mig) rimliga pengar är Sennheiser ie60 och Shure se315.

lisa98
0

Beats!

[Tuulikki]
0

Min pojkvän har Beats by Dre solo och är kanonnöjd :) Har provat smått och tycker ljudet är sjukt bra!

Hanna
0

Vad ska du ha hörlurarna till? Personligen tycker jag att det är skillnad på att använda hörlurar för exempelvis musik och spelande.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

[sessie98]
0

Urbanears!

fladdy
0

Tycker beats by dr dre studio, enda nackdelen är att dom är rätt omtåliga. Tappade mina och dom gick sönder🤪

aaaaaaaaaaaangelina

nottheonly
0

Jag har ett par Urbanears Medis och de är awesome! 🎧

Fridaaaa
0

Jag köpte ett par på Ö&B till mobilen med döskallar på, fungerar helbra tycker jag, inte dyra heller 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Bodin99
0

Det enda som är bra med Skullcandy, Urbanears, Beats osv är designen. Men man betalar fortfarande överpris när man hade kunnat få bättre lurar till samma pris eller billigare…

Moalinn
0

Nja, de alla är riktigt bra hörlurar men de kostar efter designen.

Däremot så testade jag runt 10 hörlurar när jag valde mina skullcandy, allt från 100kr till 1300kr. Hade jag kunnat hade jag tagit de för 1300kr för de var helt otroligt grymma men är inte gjord av pengar så fick gå ner några hundralappar och landade på skullcandy som passade bäst till den musik jag lyssnar på. Tänk på att det beror på vad man ska ha hörlurarna till, kolla film? Lyssna popmusik? Metal? Elektronisk? Klassisk? Och så vidare. Det är jäkligt dumt att ha för mycket bas till till exempel rock, vilket man kanske vill ha till typ elektronisk.

Märker själv hur mina 50/50 är helt underbara till mörkare musik (typ hardcore, metalcore) men när vi kommer till poppunk så blir det lätt skrikigt och jobbigt för öronen så får sitta beredd med volymknappen 😎

Medarbetare på Djurfoto

[MrDiabolic]
0

#14 Var har du din musik? Strömmar du från nätet med t.ex. Spotify eller har du mp3-filer lagrade i en spelare?

Om du har en Android och använder egna mp3-filer, kan jag tipsa om PowerAmp musikspelare. Den kan lagra equalizer-inställningar för varje låt, och den kommer ihåg det och använder de sparade inställningarna varje gång. Det borde finnas någon spelare för iPhone som kan det också, men det kan jag inte säga säkert.

Moalinn
0

Tack för tipset men jag använder spotify. Tycker det är lite omständigt att fixa ihop över 3000 låtar när man ändå har dem i spotify.

Medarbetare på Djurfoto

ljungensjenka
0

SteelSeries Flux❤️ Kanonbra! Inte heller dyra och man kan köpa nya/fler sladdar och plattor i olika färger dessutom :) http://steelseries.com/products/audio/steelseries-flux