Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmode-och-skönhet
Läst 626 ggr
[Tilde]
0

Wedges, var?

Jag letar efter skor, både sandaler och wedges i stil med dessa: http://www.chockersshoes.co.uk/category/wedges2/product/ameli11/ Till runt samma pris också. Jag vågar dock inte köpa från detta företag då de har fått väldigt dåliga resensioner och folk har inte fått sina saker, osv… Så har ni några tips?

Har kollat på Asos, Boohoo, Selectfashion, Nelly, osv…

Köper gärna från engelska sidor då de brukar vara billigare :) Men alla tips är välkomna så länge de skickar till Danmark!

[rumelle]
1

Har för mig att jag har sett liknande skor på have2have förut.

Naathaliiiie
0

kolla www.everything5pounds.com, en jättebra, billig sida :)

[EmmiieErixon]
0

nelly.com har både märket have2have och sitt egna NLY trend/shoes som är helt okej :)

[Tilde]
0

#11 99 kr frakt utanför Sverige dock… lite väl mycket :/

#2 Tack, ska kolla! :)

#3 Har inte hittat något på Nelly i min storlek som är snyggt och till bra pris :( Älskar annars många av deras skor!

[rumelle]
0

#4 Ouch, jo det var dyrt. :/

[Kamillah]
0

De på bilden finns på amerikanska eBay asbilligt med gratis frakt från kina. (ca 100kr om jag vill minnas rätt) Men då krävs det att du har paypal. Vet du inte vad det är så googla.

[Tilde]
0

#5 Ja, annars hade jag gärna köpt därifrån! Tråkigt att de flesta svenska hemsidor har väldigt dyr frakt till DK trots att det är så nära.. :/

#6 Dock måste jag betala tull på allt över 80 kr! :( Så det hade blivit dyrt i alla fall… plus att Kina ofta säljer kopior av riktigt dålig kvalité… Varit med om detta flera gånger.

Köpte de på länken i alla fall. Var inne på deras Facebook och läste omdömen av folk där så nu får vi se. I värsta fall får jag bara pengarna tillbaka om de försöker luras. 🤓