Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 689 ggr
[Tilde]
0

Anniversary-presenter

Sambon och jag firar 3 år ihop om lite under 2 veckor. Han är nog den som planerar dagen, men jag har i alla fall köpt några presenter som jag tror att han kommer att uppskatta. 😃

Jag köpte två shotglas som ser ut som dödskallar (till honom och till mig, tycker de var grymt snygga!), samt isformar till shotglas - perfekt nu till grillfesterna i sommar! Till sist köpte jag glassformar, för vi har länge pratat om att skaffa såna då vi båda älskar isglass, hihi. Uppmuntrar såklart inte till alkohol när man är minderårig! 🤓

Jag funderar dock på att göra något kort eller liknande. Vad tycker ni? Ska jag skriva ett brev eller måla en liten tavla? Kanske måla ett kort och skriva något? :)

Jag ska i alla fall slå in presenterna.

dermot
1

Vad har glassformar med alkohol att göra? O.o

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[Tilde]
0

#1 Hahaha inte glassformarna, men shotglasen 😂 Ville bara sätta in en liten flik för det blev så mycket om shotglas, men den hamnade väl lite konstigt 🤪

dermot
0

#2 HAHA JAHAAA. så trög jag är idag xD

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[AnimalLover1]
0

Måla en romantiskt tavla där det står något kärleksfullt? :)

fridanordqvist
0

Gör små lappar som du sätter upp lite här o var i huset! ^^
http://www.coolstuff.dk/Karlighedspiller

Annars kanske dethär kan va kul att prova? 😂
http://www.coolstuff.dk/Love-Is-Art

[Tilde]
0

#4 Ja det vore något :) Kanske kan måla av honom och mig?! Som ett litet projekt… 😊 Han jobbar nämligen natt imorgon och lördag, så då har jag ju kvällen för mig själv att pyssla och måla.

#5 Gjorde något liknande… Skrev lappar med anledningar varför jag älskar honom och la i en burk, så fick han läsa en varje morgon innan jobbet. Fast ibland glömde han… 😕 haha

Hahaha men gud vad absurt! Så kommer svärföräldrarna på besök: "Åh, vilken fin tavla - har du målat den Tilde?" - Oh yes, yes I have…. *pervface* xDD

fridanordqvist
0

Äh, säg bara vad som stog i beskrivningen, du köpte den på en garageloppis! 👍