Ganska lagom vikt ;)
XOXO
Liten Gris ♥
mitt hår !
Oj, ehm, lite pinsamt att säga fast…. Min nedre del, om ni fattar? x)
Jag kan väl också svara, för att få igång leken mer :) Jag är mest nöjd med min höga moral, samt min snygga kropp, höhö. 
Min underbara personlighet!
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
Hum.. Det är väl att jag är ganska bra på det mesta. Djur, måla, laga mat, hantverk, inreda, sjunga, skådespela (kommer ofta till användning höhö
) m.m
Min mun hahahahahahha
Min nyfunna uthållighet, har precis förändrat en stor grej i mitt liv och detta är första gången jag inte ger upp direkt och återgår till gamla vanor. Rätt stolt över det.
Annars gillar jag mina tatueringar om man får vara så ytlig ;)
Mina höfter.
mina vackra gröna ögon (…det flesta tycker om/älskar mina lockar och vill inget annat än att få ha lockigt hår fast jag tycker att de är skit fula :/)
Mina händer, mina bröst samt mitt lockiga hår (när det vill som jag vill dvs) 
Att jag är snäll & pratglad :) och att jag är mer söt än snygg ^^
Mitt liv helt enkelt! :D jag har en fantastisk familj och jättefina vänner! :3 jsg har också två fantastiska kaniner! :* Dock e jag inte så nöjd över mitt utseende :/ väger för mycket. Jag är 13 160 cm och väger 57……….
Att jag inte så lätt bränner mig i solen. 
PJUM
Mina naglar, fylliga (men inte för fylliga) läppar och ögonfransar :) Att jag är pålitlig och 'trogen'.
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Att jag har olika ögonfärger. 
Vill inte låta självbelåten men är faktiskt nöjd med allt utseendemässigt, det är bara den där själviska elaka personligheten jag har som jag anser kunde varit snäppet bättre, men det kommer den aldrig bli
Mina ögon 

Jag är mest nöj över att jag kämpar för det jag vill lyckas med, för att jag kämpar för att komma dit jag vill.
2. Har du någon slags fetish eller är du attraherad av något som dina vänner och bekanta inte alls gillar?
Nej.
Ja, men utövar inte aktivt för tillfället. Vet att min familj inte gillar det rent allmänt men ingen vet att jag gör det ;)
Tror inte det :O
Har du det då Tirin? ;)
#24 Nää jag har nog inget speciellt. Är väl en sån som gillar män i uniform, men det är väl ingen fetish direkt haha xD
Nej.
Inte annat än att jag och mina kompisar gillar olika killar, men så är det ju för de flesta 
Nja, inte vad jag vet o.o

Naej, inte just fetish, men jag är la mer förtjust i händer och armar än vad alla andra i min närhet verkar vara 
Jag är nöjd med hela mig själv förutom min längd men om jag ska välja nåt.. min personlighet :]
Armmuskler! Ååh när jag först mötte min nuvarande fästman för första gången :9 karatearmar! Mumma :*
// Stephanie och hårbollarna 
1. mitt utssende :)
2. nepp
Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens 🙂
att jag har uppnåt mitt mål att gå upp 16 kilo på ett år och att vara med på idrotten och gå i linne på idrotten som jag inte ville göra innan och jag har uppnåt dessa två mål och mitt nästa mål är att skaffa en kille.
3. Sanning
Vad är din största rädsla?
Den var klurig!
jag är rädd för mycket, haha.
Mörker är jag i alla fall livrädd för, klarar inte av att vara ute själv tex när det är mörkt.
Spindlar och ormar är bra äckligt också.
Mörker & Katter. 😮
Klart jag är rädd för farliga saker och hemska grejer, men det kändes så självklart 😉
Mörker, ensamhet och döden. Men ensamhet är nog värst.
Människor
PJUM
Ubåtar, kråshajar och brugdhajar. Ska till ett övernaturligt fenomen om jag ens ska kunna se dessa på bild.
Mig själv, har inget annat än vara rädd för.
Det okända (ldöden, sådant som man inte kan förklara eller säga säkert, som storleken på rymden och vad som finns därute, sådant skrämmer mig^^)
tungor
Min största rädsla är att förlora någon i min närhet..
Giftiga djur, tycker jag är läskigt. En sak som skrämmer mig ännu mer är hur en taipanorm, som är 50 gånger dödligare än kobran, och mest troligen den giftigaste ormen i världen, bet en pojke och han överlevde? även fast detta giftet kan döda typ 100 vuxna. Vilken överlevare, han måste nog ha superkrafter eller något
#43 Oj vilken tur han hade!
#44 Ellerhur, och vilken stark kropp han måste haft för att kunna överleva det där. Sjukt!
Här är artikeln:
http://www.dn.se/nyheter/varlden/polisen-forbryllad-over-pojken-som-overlevde-bett-fran-varldens-giftigaste-orm
Svårt…
Antagligen att misslyckas, och att behöva prata med folk jag inte känner väl.
Clowner
#43 Jag tror snarare att ormen inte injicerade så mycket gift i honom (om ens något, han hade fick i sig "rester" på tänderna), eller så blev han biten på ett mindre farligt ställe, som i t.ex. foten. :) Men tur hade han i alla fall!
Att inte vara omtyck
Clowner.. Uh
// Stephanie och hårbollarna 
sprutor…!😭
Mörkt vatten…:p och att vara utanför bojorna alls ( åka båt med)
4. Sanning
Om du fick bo var som helst (men inte där du bor nu), vart skulle du flytta?
Japan
#45 The boy who lived!!!
Lol, kom och tänka på harry potter när jag läste det där xD
hihi,
sanning 3: mig själv
sanning 4: Nöjer mig med sverige. Fast om det fanns så skulle jag vilja på uppe på en klippa mitt i ingenstans. Och ha en balkong som sträcker sig över klippan, och på balkongen kan man se berg fullt av gräs och träd. Helt ensam <3
Det är mitt fantasi hem, har inget direkt riktigt ställe som jag skulle vilja flytta till.
Hawaiii… har alltid drömt om att antingen resa eller flytta till hawaii. :D
New York, förutsatt att jag får en underbar lägenhet på Upper East Side eller något annat fancy 😃
Kan tänka mig Los Angeles eller något mindre ställe i Californien oxå 😉
Hem till mamma och brorsan, Eller visst, på sätt och vis bor jag redan där men ja. Saknar dem något otroligt </3 Förresten så är det i Huntington Beach de bor, 1 timme söder om Los Angeles.
London ^^
NORGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Grekland. ❤️
En stor hästgård i ett varmt land, det vore mumma 😊
Maldiverna(♥♥♥!!), Japan eller Australien C:
kanske svalbard :D
Jämt kallt och finns isbjörna!
eller en gård utanför karlstad(här i värmland) där jag kan ha allla mina älskade djur :D
Indien. ^^
I de norrländska skogarna….eller perth, australien. 😘
~mikkan
5. Sanning
Har du någonsin varit kär i en kompis?
Nej :P
Ja
Ja
🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂
😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓
Nej
nej, eller jo, typ i 2:an
nja…kanske lite småkär…
Ja, vi var kompisar i två år, sen blev vi kära i varandra och var tillsammans i ett halvår :P Men jag antar att det räknas som kompis, det var ju det först.
Nej, inte i någon som bara varit min vän. :)
Japp
Nej
Ja :)
Nepp
Ja, om klasskompis räknas. ;)
#3 Är det fötterna du tänker på då?
Ja, det är klart.
Yes, min bästa vän. Han & jag blev tillsammans i typ nån månad när vi va 12.
Min armhåla måste jag nog påstå. Den är hårig men inte för hårig om ni fattar! (Blink) ;)
Jag är, tyvärr…
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Yesbox, Dock lite osäker på det nu men jag svarar ändå ja! :P
Nej.
PJUM
Jag tror det 🤔
mina ögon och min byst
Mina ögon och min rygg (:
//Linnea
Medarbetare på Cockerspaniel Ifokus
Aaa :3
Oj, såg inte den nya sanningen ^^ Nej :)
//Linnea
Medarbetare på Cockerspaniel Ifokus
Njaee
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
Nej
Bacon, svaret är bacon.
vet inte vad man ska svara på den :O
vet inte blir mitt svar :O
Mina ögon är jävligt heta!
Skräckfilm - Hårdrock - Min blogg - Last.Fm
6. Har du någonsin stulit något?
Nej
http://ask.fm/JessicaReips
nej aldrig
Nej!
🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂
😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓
Nej! Förutom godis ur lillebrorsans godispåse, men de va länge sen 😎
ja, en gång fick jag mens hos min kompis och tog en utav hennes mammas bindor xD kunde ju inte precis lämna tillbaka den..😐
nej ^^
ja fast de var när jag var typ 6 år haha..
Ja, det var en liten plastskateboard som fanns inuti ett öppnat godispaket o affären hahaha
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
Ja det har jag!
1. Min styrka antagligen.
2. Skägg? :'D Och underarmar. ;W;<3 Och sexig röst. ouo
3. Människor. Och att göra bort mig/bli stirrad/skrattad åt etc.
4. Åh, jag vill nog inte flytta. Men skulle gärna semestra i bl.a. USA.
5. Ja, absolut. Eller inte kär-kär. En gammal trogen vän sen jag känt sen bara några år gammal. Tyvärr tappat kontakten helt.
6. Jadå. Har väl stulit suddgummi och diverse från skolan. Och när jag var liten så sprang jag in i kiosken på campingen och stal marshmallows, omedveten om att det var något man inte fick göra!
//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa) _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_
1. Min styrka
2. Nee
3. Min största rädsla är att bli mördad O.o
4. Vill bo på en stor hästgård i USA och utöva NH på mina hästar😃
5. Ja </3
6. Haha en gång när jag var liten såg jag ett sverige-band (ett sånt där blå-gult ni vet) som jag gärna ville ha till mina leksakshästar hemma. Visste att jag inte skulle få om jag frågade mamma så stoppade den i fickan och behöll mitt pokerface. Notera att jag inte var så gammal då, hade nog inte börjat skolan då ens. Hahaha vad dumt nu när jag tänker efter 😂
Never judge someone. You don't know their history.
Seriously, you don't!
Glömde säga, jag stjäl typ dagligen från skolan också! Det är inget jag anser som "stöld" egentligen men om de visste att vi elever tog 10 pennvässare istället för 1 skulle de kanske inte bli så glada :P
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
alltså, fått med sig pennor osv från skolan har väl alla.
När jag var liten (typ 4-5 år) "snodde" jag ett paket tuggummi från affären, hade tänkt fråga mamma och pappa om vi kunde köpa det, och la det i fickan så länge. Glömde sen bort det och märkte det när jag var hemma. Försökte gömma det och springa upp till mitt rum med det - men de kom på mig och tvingade mig att gå tillbaka och berätta vad jag gjort, skämdes jättemycket och tyckte det var väldigt pinsamt - trots att det inte var med mening. Sen dess har jag aldrig snott något.
Johanna - Instagram
Ja, när jag var runt 5-7 år. Jag var inne i en klädbutik och såg en jätte gullig nyckel ring. Jag tog med mig två stycken eftersom jag inte visste vilken jag skulle välja. Jag skulle fråga mamma ifall jag kunde köpa en av dom men då var vi tvungna att gå. Jag hängde tillbaka en och den andra glömde jag ta ut (den jag hade i fickan). Vi var utomlands då och när vi satt på flygplanet så hittade mamma den. Vi kunde ju inte lämna tillbaka den så jag fick ha kvar den.
//Flöffo
Har ALDRIG stulit något och det är jag stolt över
Ja, det fanns väl en period..
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
#112 Haha trodde att jag var ensam om att göra det ;P
Ja, retså mycket.. inget som är jätteallvarligt., utan typ från skolan, syrran, föräldrarna mm
men det var längesen och det var dumt gjort.
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

Ja, en gång så stal jag en sked från dagis för jag ville leka med den och en tom drickyogurt-flaska hemma i sandlådan. Ja ni hör ju själva 😂. Men jag fick så dåligt samvete att jag berättade för mamma och vi kom överens om att hon "inte skulle ringa polisen" om jag lämnade tillbaka den nästa dag. Så det gjorde jag, var 4 år … nära ögat att det blev fängelse för mig där 🥵😉
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."
Nja stulit och stuilt har jag väll inte, tagit något utan lov haha..
7. Vad är det mest avtändande du vet?
.
- Emil
Den dära 180graders luggen som vissa har, usch.
- Emil
Folk som ser allmänt plastiga ut och är alldeles för lättklädda (är väl mest tjejer detta gäller för, I guess), liksom massor med smink, urringning som går ner till naveln (självklart får man ha på sig vad man vill, men det betyder inte att JAG tycker det är snyggt 🙂) och kjolar som knappt täcker rumpan. När det kommer till killar är det väl såna med alldeles för mycket muskler, såna som har keps som liksom verkar levitera över huvudet (förstår inte riktigt det, ska den inte sitta PÅ huvudet? o.O)
Gillar heller inte folk som är allmänt "uppblåsta", som tycker lite väl mycket om sig själva. Alltså, det är skitbra att ha självförtroende, men såna som går runt och tycker att dom är störst, bäst, vackrast och vet allt är lite irriterande i längden om dom går runt och skryter om det… Mitt ex är sån, sjukt narcissistisk, typ tror att alla avundas honom för att han är så smart och att ingen annan vet något alls x)
Folk som inte kan stava… urk…haha
- Darren Criss
För mig är det mest avtändande arroganta killar som tror att de är guds gåva till kvinnorna. Tycker också det är avtändande med killar som inte har någon humor, liksom aldrig skämtar eller skrattar. Kroppshår i form av en matta på bröst och rygg är också ett big nono. Sedan tänder jag inte på överviktiga eller väldigt spinkiga killar.
Men framför allt så avskyr jag skägg och mustasch. 😂
:P Plastiga tjejer som tror att de är bättre än andra och beter sig som svin.
Supermusklade, huäää. :C
Och mustasch, speciellt fjunmustasch, ush.
Och dålig hygien och andra uppenbara saker. c:
//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa) _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_
Mustasch, blonda med värsta solbrännan, "swag" klädsel, och att dom luktar illa.
PJUM
Killar som har roligt på andras bekostnad, är arroganta och inte har humor, alldeles för mycket muskler eller solbränna, spinkiga, väldigt överviktiga, otrevliga, eller för mycket kroppsbehåring. Inte heller för långt hår. Gillar inte skägg/mustasch heller, inte ens stubb. Men fjun är nog värst. Oj vilka krav man har… Can't help it.
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Svårt.. finns massor som verkligen är avtändande. Men en av grejerna som tar priset är folk som luktar illa. Typ folk som luktar gammalt svett och sånt. Usch 💔
Fötter.
#135 GULLIG JU! =D
1. Att jag kan vara så flummig tror jag :O
2. Vet inte egentligen, gillar att bli strypt och så ^^
3. Kärlek och ensamhet. Sen finns det lite mindre rädslor, som typ bilar.
4. Svår fråga, spelar inte så stor roll egentligen.
5. Ja, jag blev tillsammans med honom sen. En gång hade jag ett crush på en tjejkompis :)
6. Nej, inte vad jag kan minnas..
7. Förmodligen att jag gör nånting "fel", typ att jag är dålig på att rida eller det kommer bajs nånstans. Då låtsas jag att jag inte finns typ. Sen är det väl kanske mer normala saker som dålig hygien :)
Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)
#136 hehe 😊
Frida
Klarar inte av om nån luktar illa , fyyyy >:(
8. Har du en "hidden talent", alltså en gömd talang, något du kan göra som man inte kan se på dig? :) - Bildbevis ger en guldstjärna!
#140 Jag kan ca 80 decimaler i talet Pi… ? xD Bara på engelska.
- Darren Criss
#140 Jag kan rita! =) Inte direkt gömd eftersom typ alla vet det, men man kan inte tro det när man kollar på mig :P
Jag kan även jonglera xD
Är mest nöjd med mina ögon :)
Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden
#135 OMG Det ser ut som om ditt ring- och lillfinger är tvillingar xD how cjut!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
9. Vad är den mest pinsammaste saken du har gjort?
#147 Jag har gjort så mycket pinsamt att jag inte kan bestämma mig för vad som är pinsammast..
Bläh, gör bara typ minipinsamma saker hela tiden. Typ gimmifive när någon typ sträcker ut handen och vill ha något, säger konstiga saker till folk, snubblar osv….