Snart sommarlov!
Vad ska ni göra i sommar? Något inplanerat? Någon semesterresa eller liknande kanske?
Själv ska jag sommarjobba 8 veckor i sommar, lär bli lite inhopp före och efter också dem veckorna som vikarie.
Annars ska jag njuta av sommaren, sola, bada (badkruka dock haha), mysa och fixa extra mycket med djuren mm 🙂 Ingen semesterresa eller så, vi åker aldrig iväg, dels pga djuren.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har mitt extrajobb som vanligt hela sommaren. Annars har jag inget planerat. Syrran har lägenhet i Gävle hela sommaren, så det blir eventuellt att åka ner dit en vecka eller två.
Sen tänker jag sova och bada en massa :D
//Jessie
det enda jag har inplanerat är att åka på ett konvent. åker eventuellt till en kompis på midsommar. kanske testar att bada lite också, haha.
Ska på hundläger och sen skulle vi resa bort. Annars hemma. 🙂
//Flöffo
Jag ska väl typ jobba hela sommaren och när jag inte gör det så ska jag bara njuta! sen så känner jag att jag bara måste åka till Norrköping och gå på Harry Potter: The Exhibition 😃
Ska bara ta det lugnt hemma och umgås med pojkvännen! Förhoppningsvis hittar jag några häst-utställningar i närheten så jag kan fotografera lite! Annars är inget annat speciellt inplanerat hos mig! 😃
☻/ This is Bob. Copy and paste him
/▌ all over iFokus
/ \ so he can take over
London igen, Bulgarien, sommarjobb på café, sommarstugan, festival i norge och massa annat! Ser fram emot sommaren sååå mycket.
we're always chasing that paradise
#3 Hundläger låter kul! 🙂
#4 Vad är det för något med Harry Potter?
Vandra lite med sambon och sen ska hon jobba och jag ska på psykolog möten och fokusera på roliga ting. För till hösten ska man tillbaka till skolbänken på först gången på ett bra tag :)
May the Gerbils be with you :3
Åh vart ska jag börja! Ska på ridläger som alla andra år, ska åka till kusten med en kompis och njuta av sommarnätterna, ska även flytta till kusten till en troligen superfin lägenhet, ska kanske även åka utomlands dock inte bestämt oss vart än men typ Aya napa eller nått, åka och kolla på tävlingarna på Chappen bara för att det varit tradition sedan liten, sedan ska det jobbas på brännan och på musklerna och äta massa med jordgubbar! Och bäst av allt! SOMMARKLÄDER! SHOPPING HERE I COME! 😃
Jag läser universitetskurs i sommar. Och annars ska vi på bröllopsresa, åka runt till våra familjer och ha besök. Blir nog en del bad också.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
#7 Ja det är jätte kul! Har varit där förra året också. Nu ska min bästa kompis också följa med. Iii. Bara en månad kvar nu. Längtar så mycket… 😃
//Flöffo
#11 Härligt! 👍
Fota. Jobba. Resa. Bada. ;')
Jag startar sommarn med 1D och 5SOS konsert, sedan sommarjobbar jag i 3 veckor efter det, kanske åker upp till sommarstugan i Dalarna i en vecka, sedan åker jag till England i 2 veckor, kommer även att jobba i ett stall x antal veckor! Ser fram emot min sommar även fast det blir massa jobb =)
Börjar sommaren med hundläger (snart snart!! inte ens en månad kvar!!) och sen blir det lite utställningar med hunden och massor av träning med honom!
Ska även måla hus i dalarna och se om jag får nån liten slant :)
I slutet av sommaren åker jag hem till Gotland igen och hänger på medeltidsveckan ;)
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
#16 Aha! Nice 🙂
I ordning- Pojkvän kommer hit, rasspecial(hundutställning), hundträff, ev. åka till pojkvän, hundläger, vallning, viltspårsprov, pojkvän, storhandla saker för lägenhet, flytta hemifrån.
Och därimellan ska jag försöka klämma in bad, grillning och mys med vänner.. herrejösses, inte mycket fritid här inte😴
-
Först ska jag och sambon vandra och sedan ska jag sommarjobba i 6 veckor. Bara fokusera på roliga saker och inte stressa 🙂
Fått sommarjobb så blir väl att jobba i en månad. Men sen blir det konserter och lite annat trevligt, har inget planerat direkt. Vill dra till England, kanske händer nu när jag ändå fick veta att jag fått jobb 🤔
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Jag tog studenten i förrgår och har inte fått nått sommarjobb, så jag har inget planerat direkt. Umgås med pojkvännen, träna hundarna, plugga lite körkort, sola och bada med kompisar :)
Ska försöka ta mig till High Chaparall och Liseberg ^^
Fylla 15 ;P
Jag ska bada, sola, äta gott, vara med vänner, samt åka till våran stuga som ligger i finland med min bästavän :) Min pappa är nog inte taggad på först 14 timmars båtresa och därefter 8 timmars bilresa oss ahahaa.
Sen det jag är mest taggad över, jag och en av mina bästavänner ska tågluffa och dra på festival och det ska bli så sjukt roligt!!
#4 Jag ska också dit 😃 Och så är jag arrangör för en Harry Potter-träff i slutet på juni, och så ska jag förmodligen på Quidditch SM i augusti. Nördsommar.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Första veckan ska jag på ett humanistiskt konfirmationsläger. :) Jag är riktigt taggad! Sedan ska jag vara hemma i några veckor och då kommer jag väl läsa massa böcker och vara med kompisar. Och sen i början av Augusti så åker jag till Florida i två veckor. :DD
“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth
Min mamma har en kennel och en av våra tikar har nyligen valpat, så vi kommer mäst vara hemma :(
Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling