Prickar....
Hej Sen jag var på läger måndag-tisdag har jag upptäck röda prickar o de kliar …. Jag har det i hårbotten på benen vid ögat hakan armarna halsen och en i underlivet jag börjar bli orolig då jag har det i underlivet oxå men den i underlivet gör mer ont den liksom sticker på ngt sätt de andra bara kliar jag tror det kan vra knottbett eftersom det var 1 miljard knott där men den där nere vad tro ni det kan vara:/….
I'm out 
Knottbett kan det absolut vara. Fästingar brukar ju söka sig till ljumsken bland annat… Men jag hade nog uppsökt läkare! :) Du behöver ju inte dra ner byxorna och visa eftersom du har prickarna på flera ställen.
Men den där nere är ju lite annorlunda en de där uppe …:/ har inte visat eller sagt ngt om den där nere för någon hemma än…
I'm out 
Nu när jag kollar på det ser de rätt lika ut ändå … Lägger upp en bild på en prick som var på handleden.,,
I'm out 
Nu gick det hehe:)
I'm out 
Skulle kunna vara knottbett eller annat insektsbett. Kliar det alls?
Kanske en liten infektion bara, om de växer mer och gör ont så borde du gå till vårdcentralen. :) Men inget jättefarligt.
Ok tack för era svar får väll vänta i se vad som händer ;)
I'm out 
Kan vara insektsbett plus liten allergisk reaktion. Misstänker att det går över av sig själv.
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.