Vad för hårfärg till rosa klänning?
Snart är det ju bal och jag har valt en varmt rosa klänning. Problemet är att jag inte vet vilken hårfärg jag ska ha. Jag är naturligt ljust blond vilket är min nuvarande hårfärg som jag avskyr. Därför vill jag ha en annan färg som passar till rosa. Har ni några förslag? Allting förutom vanliga färger som brun och svart ;)
Lägg upp bild på klänningen? :) Finns så många olika nyanser av "varm rosa" ju. 😃
hasselnöts brunt är ju alltid fint:)
Gud vad bra jag stavar…
#1 Hittar inte just min, tror den är slutsåld men här är en med liknande färg http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/festkl%C3%A4nningar/nly-trend-917/short-dreamy-dress-917560-6719/
#2 Jag hade bara två krav, inte brunt eller svart! ;P
Alltså jag har haft blått, rosa, rött och lila så vad som helst förutom dem vanligaste färgerna är jag bekväm med :)
Rosa med rosa är ju fint? Ifall du vill använda den färgen igen :) Cerise? Ljusblått?
#4 Smälter inte dem båda rosa ihop då? Jag funderade på ljusblått också och tror det kan vara fint :)
Tänkte skriva ljusblått just;) skitsnyggt. Kan du lägga upp bild sedan på det, så får man se hur det passar oavsett vilken färg du tar.:)
En mörkblå färg vore snygg, typ en ombre eller bara enfärgat. Babyblått också, fast det försvinner nog väldigt snabbt ur håret. 🤔
#6 Det kan jag nog göra :)
#7 Ljusblå är den färg som stannat nästlängst i mitt hår(längst är rosa) Så det ska nog inte vara nåt problem :)
Vad tror ni om halva håret mörkblått och andra halvan ljusblått/lila/cerise? Alltså att dom möts vid benan mitt på huvudet? Tycker dipdye är så tråkigt :P
#8 Jaha, men dåså! :) Åh ja, det vore häftigt! Det var sååå inne i Japan för några år sedan, men då var det mer med blont/brunt etc. Tycker du kan testa! :D
#9 Jaa, har för mig det också. Jag ska definitivt prova det! :)