Språkresa i england
Hejsan! Jag vet att det är långt var men jag vill åka på språkresa nästa sommar. Drömmen skulle ju vara att åka till kalifornien eller florida men det är för dyrt. Och malta är för mycket supa för min smak! Så då är min fråga vart i england bör man åka om man vill ha sol och bad, lite fest, härliga kompisar och mysiga kvällar? Jag är också en ganska sportig brud😎Funderar på eastbourne, hastings, brighton eller torquay… vad tycker ni? Är 15 år då. 🙂
(Vill åka med ef btw)
"För mycket supa" ursäkta mig, men du är 15 år?! Du ska inte ens festa och dricka alkohol. Sol och bad vet jag inte, alkoholfria fester kan du nog hitta överallt, härliga kompisar och mysiga kvällar finns nog överallt det också. Jag kan tyvärr inte hjälpa dig mer än så.. Du får nog bättre svar av någon annan. :) lycka till.
Nej jag vet. Men alla super där och det är något jag verkligen inte vill men vill ändå gå på roliga alkoholfria fester. Hoppas du inte tog det fel ! :)
#2 nej, alla super inte. På språktesor får man inte ens göra det om man är minderårig, och alla i England dricker inte alkohol :) Som jag sa så kan du nog hitta alkoholfria fester överallt:)
Min syster var i Hastings förra sommaren! Hon tyckte det var jättefint, men hennes värdfamilj var väldigt… Otrevlig! De var garanterat bara värdfamilj för pengarnas skull. De pratade aldrig med dem och de lagade annan mat till min syster och hennes kompis, än till sig själva :S jätteknäppa haha. Nu är det ju inte bara i Hastings det finns såna familjer, men bara så du tänker på det över lag! :) Det var väldigt trevliga reseledare och kompisar i alla fall!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Man kan väl ha jättemycket otur med värdfamilj var man än reser tänker jag. :) Kolla med organisationen innan om det skulle gå att byta familj om det inte fungerar.
Har inte varit på språkresa i England, men tror det skulle kunna vara jättekul! Har haft vänner som åkte när vi var lite yngre, och de var jättenöjda. Ta verkligen chansen :)