smink?
Hej
min pappa är emot smink o säger att jag inte ska använda det, har bare någon slags brunkräm o puder (värdelöst) hur jag än gör ser jag ingen skillnad, min pappa frågade om jag använde det då han såg något typ o då sa jag lite men han regerade inte (pust) blev livrädd där trodde att han skulle bli förbannad då jag inte sagt något men vad rekomenderar ni för något som förgyllar huden typ har mörka ringar under ögonen o köpte en concealer men det var värdelöst inget hjälper och när jag blir lite svettig är det precis som om det försvunnit…. snälla hjälp vad rekomenderar ni mig att köpa?:/
Gå till en sminkbutik och förklara vad du är ute efter så hjälper dom dig att hitta rätt produkter och nyans:)
Hur gammal är du?
Smink täcker inte allt. Har du ringar under ögonen så skulle du kunna köpa någon mousse foundation. Sen är det ju så att kvalité kostar och desto billigare sminket är så brukar det oftast vara sämre kvalité. Concealer brukar fungera annars, försök bara att hitta en lite tjockare variant ;)
ok tack är 13 år och tänkte sticka till kicks med min syrra då hon vet rätt mycket om smink … på fredag