Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettom-ifokus-sajten
Läst 3439 ggr
[Tilde]
1

Vem vill ta över?

Hej kära medlemmar!

Det är snart dags för ett nytt år och då planerar jag några mer eller mindre stora förändringar i mitt liv. Däribland tänker jag i princip sluta med iFokus då det bidrar till onödig stress och frustration i mitt liv. Jag orkar inte med det då jag redan är stressad över skolan och över att ha ett helt hus att hålla koll på. Det blir helt enkelt för mycket.

Med detta sagt så undrar jag om någon av er vill ta över sajten? Jag behöver en Sajtvärd som är pålitlig, ansvarsfull, positiv och som är öppensinnad till olika diskussionsämnen. Eftersom ni medlemmar är som min lilla (stora) TiF-familj, så kommer jag att vara väldigt noga med vem jag väljer att ta över sajten. Alla är välkomna att anmäla intresse, men som sagt kommer jag att välja den personen jag känner passar bäst och som jag vet att jag kan lita på vad gäller sajtens framtid.

Detta beslut är något jag har funderat på ett tag, men nu när jag är ledig från skolan kändes det bara som det rätta beslutet att fatta. Jag vill kunna ta paus från internet när jag vill, utan att känna att jag måste hålla koll på vad som händer på forumet. Sedan känner jag också att jag mår fysiskt sämre av konflikterna här inne. Jag orkar helt enkelt inte med det längre, utan behöver en paus från ansvaret och alla vassa diskussioner.

Jag är självklart kvar som värd tills vi hittar någon att ta över. 🙂 Tänk bara på att du som är intresserad måste enligt iFokus regler vara 18 år eller äldre!

Ha en fortsatt trevlig vecka :)

[zandra0520]
40

Du har varit bra på iFokus, Tirin!🙂

[Tilde]
3

#1 Tusen tack, kära du! 🌺

[00emi07]
14

Jag kommer sakna dig, och vi kommer sakna dig!

[Tilde]
1

#3 Aww jag kommer att sakna er alla också! Det blir nog lite tomt.. Men jag finns på exempelvis Facebook om någon vill prata. 🙂 Vi har ju kvar TiF-gruppen där. 👍

Gaiezza
6

Men åh Tirin :(

Bacon, svaret är bacon. 

fsigge
4

Gud va synd :( detta är en av dom bästa sajterna enligt mig och är inne här 24/7 meb skriver inte så hemskt mycket men om det inte är någon annan som vill ta över sajten så finns jag :)

Frida

[Tilde]
0

#6 Vad kul att du tycker det! 🙂 Jag vill såklart att sajten ska fortsätta vara aktiv och rolig framöver och vill därför ha en handfull människor att välja mellan när jag "utser" ny Sajtvärd, så jag vet att det blir rätt liksom. :) Tyvärr måste man enligt iFokus regler vara 18 år för att ta över, så det är ju inte jättemånga här på sajten som faktiskt kan ta över.

tonååring
0

Eftersom att de flesta är under 18 så kan inte ens målsman vara Sajtvärd, men att personen tar alla beslut och bestämmer vad som ska hända på sajten? :) (undrar bara men jag vill inte vara Sajtvärd haha)

[Tilde]
0

#8 Nej tyvärr. Man skriver på ett kontrakt ja med iFokus-killarna och det kontraktet är ju personligt och man kan därför inte lämna över sajten till en annan person hur som helst. :/

EmmaMell
1

#9 skriver på kontrakt hur, träffas man IRL eller? :o

BRP
2

#10 Rror man skriver på ett kontakt online

leemland
3

#10 Det skrivs online.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

EmmaMell
0

Okej :3

[alisja]
5

Jag kommer sakna dig så jävla myyyyycket..

Delfinen02
0

jag kan det.🙂

[Tilde]
0

#14 Du är bra gullig du, Alicia! 😃

#15 Skicka gärna PM till mig där du berättar om dig själv och varför du vill ta över, osv. :)

KaiPon
0

Hade man mått bättre och orkat mer skulle jag gärna tagit över som Sajtvärd, men har knappt någon ork alls. :/

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

HundaHunda
1

Är intressrad.

[Tilde]
0

#18 Skicka gärna PM där du berättar om dig själv och varför du vill ta över, osv. :)

[EllenAlicia]
1

#19 h*n finns inte mer på ifokus

[Tilde]
3

#20 Läskigt… 😮

tonååring
0

Om ingen tar över, vad händer då?

[Tilde]
4

#22 Jag är kvar tills någon tar över :) Har några bra jag funderar över. Ska kontakta någon av dem inom en snar framtid. 🙂

[EmmiieErixon]
1

#23 I så fall så vill vi ha någon som är lika rolig och mysig person som dig!

[Tilde]
1

#24 Hehehe jag är fortfarande på jakt. Har fått några som varit intresserade, men jag vet inte riktigt. Jag har väldigt specifika krav som är svåra att uppfylla, bara för att har en viss vision av TiF 😂

Delfinen02
0

Synd! Jag kan göra det om du inte hittar någon:)

[..$Dog$..]
1

alla här inne ggör ingen intresseanmälan för Tirin stannar kvar så länge hon hittat ngn som kan ta över 😃 ^^

[Tilde]
0

#27 Haha det finns de som har visat intresse, men medarbetarna och jag känner att vi inte riktigt har hittat den rätta - många verkar jättebra men vi skulle vilja blanda ihop några av dem för att få vad vi letar efter.. Vi är väldigt kräsna 🤐

Just nu känner jag dock, som tur är, att jag klarar av sajten, så jag har ingen brådska att hitta en Sajtvärd. ^^

[Tilde]
0

#29 Ifokuskillarna har sagt att det bara går att binda sajten till en person och sedan finns medisar som hjälper till, men admin-kontraktet bara är riktat till en person med dennes personnummer och hela köret. 🤔