Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1194 ggr
//Horselover//
0

Längtar efter kärlek.

Jag är fjorton år, och jag längtar så sjuuukt mycket efter kärlek. Jag vet inte var jag ska ta vägen. jag klarar inte av att kolla på typ kärleks filmer eller nått sånt, och just nu ligger jag i min säng och typ gråter för att jag så gärna vill..! jag vet att kärleken kommer komma, men jag behöver det nu… 

det värsta e att jag precis sms:ade med en kille som verkligen gillar mig, och vi var typ "sms ihop", vi kunde prata typ hela natten på sms, men hade aldrig pratat irl. asså jag vet ju vem han är, han går på samma skola som jag, men vi har bara aldrig vågat prata. men jag insåg vi hade för lite gemensamt, så jag "dumpade" honom. och nu.. asså åhhh jag vill bara ha någon som älskar mig, någon att prata med, någon att krama när jag e depp. någon att älska…

lite spretigt inlägg, men behövde bara skriva av mig… Skulle bli väldigt glad om nån bara vill kommentera något.. typ vad som helst

Halcyon
1

Jobbig känsla! Lär känna lite nya människor kanske, t.ex gå fram och bara säg något till killen du var "tillsammans" med. Kanske "Hej, vill du hitta på något?" Det är svårt att komma nån vart om man inte tar chansen själv! Killar faller inte från träd! :)

we're always chasing that paradise