Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 600 ggr
beaast
0

hur får kan de gå?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hur fort tycker ni att de ska gå från att träffas tills man blir tsm?

killen jag träffar nu, har ja känt i en månad, jag träffade han 30 april o då sov han hos mig till 4 maj ,  dvs, onsdag till söndag.

sen gick de nån vecka o så åkte jag till han den 22maj till 25 maj (torsdag till söndag)

det är dom enda gångerna vi träffas,  men han ska komma till mig nästa helg,

vi ha börjat sagt att jag är hans , o han är min osv, o att vi gillar varandra mm,

meen de ha inte blive så långt att vi är tsm liksom, 

men jag gillar han såå sjukt mkt, han gör mig sjukt lycklig, o  jag litar på han såå rejält , nackdelen är att jag bor i Sundsvall och han i Skellefteå  så det är 37 mil mellan oss,

[134643]
5

Jag tycker att det är något ni ska bestämma tillsammans :) Vissa blir 'ihop' efter en träff, för andra tar det flera månader innan de känner sig bekväma med att säga att de är ihop. Så prata med honom, fråga hur han känner och ta det därifrån? ^_^

[Tilde]
0

Min sambo och jag träffades en vecka hemma hos mig i Sverige. När jag sedan åkte till honom 1,5 månad senare bestämde vi att vi var ett par. 🙂 Så det kan gå hur snabbt eller långsamt man vill. 

Säger ni "du är min" osv. är det ju samma sak som att vara exklusiva = inte träffar andra = tillsammans. :P

Lique
0

Träffade min pojkvän på nyår och vi har träffats regelbundet sedan dess. Vi blev tillsammans igår (7/6). Så det tog ca ett halvår för oss haha.