Pinsamma saker
Vad tycker ni är pinsamt ?
Själv tycker jag att träffa gamla klassen är pinsamt och även att glömma saker som personen sagt en dag eller timma före 🙂
Träffa någon gammal kompis som man inte pratat med på en otroligt lång tid.. Det är så awkward 😞
När man provar byxor i en affär och dom som jobbar där ska kolla också.. det kanske inte låter så pinsamt men det är verkligen det för mig ☔️
/Robin | Medarbetare på Tonåringar iFokus
No one is weird or "not normal", because what's weird to one person is normal to someone else.
När man träffar någon från högstadiet.
Det jobbiga med det är att man kommer ihåg varandra som "Emo Daniel", "Han störiga som alla hatade", "hon konstiga". Dom flesta är helt annorlunda personer.
#1 Håller med!
//Flöffo
#2 NÄR BYXORNA ÄR FÖR SMÅ, OCH NÅGON KOLLAR.
Av någon anledning tycker jag att det är oerhört pinsamt att snubbla/ramla/halka och slå sig. Annars är det inte mycket jag rodnar för.
Jag tycker själv att jag är pinsam när (oftast) en snygg kille säger att man är söt och jag frågar om hans ser dåligt eller är desperat. Min snabba mun bör vara stängd ibland.
- Nederlandse Kooikerhondje -
När jag var på resa en gång med klassen, var det en jobbig kille som var tvungen o se vad jag gjorde på mobilen (jag smsade) så jag liksom kasade bort några cm ifrån honom men han kom närmare o närmare-.- (det roliga var att han hade en macka i handen) så jag slog till honom så han tappade mackan tycker det var rätt år honom men eftersom att jag typ brukar vara rätt ordetnlig började alla skratta haha blev helt röd i ansiktet riktigt pinsamt hahaxD