Känner mig ful
Jag har alltid tyckt okey om mitt utseende, har aldrig varit röknad som snygg dock. Nu börjar jag inse att jag inte är vacker alls, jag är ful och inte nöjd med mig själv. Säg inte "alla är fina på sitt sätt, för jag är verkligen inte vacker. Jag har en jättestor näsa, fula ögonbryn och typ hår i ansiktet. Typ skägg, men nycket tunnare hår som inte syns så mycket. Men jag tycker inte jag är vacker alls, mina ögonbryn går att noppa, men vad ska jag göra åt min näsa? Den är skitful. ingen retar mej eller någonting, utan det är jag själv som tycker de är fult! Vill så gärna vara kite finare.. usch :( vad ska jag göra? Jag är inte en fin tjej med dåligt självförtroende, utan jag är ful på riktigt och det tycker andra också. det lovar jag!
jag tycker du ska vara nöjd med dig själv men om det inte går kanske smink kan täcka över lite dock tycker jag inte det skulle behövas seriösa människor går inte efter utseendet utan hur man är inombords !
Istället för att fokusera på det man är missnöjd bör man fokusera på det man tycker om :) Din kropp är den ända kroppen du får, och livet är alldeles för kort för att vara missnöjd över hur man ser ut, för alla har olika smaker när det kommer till partners, och finns säkert folk som tycker du är helt galet vacker, även om du inte tror det :)
-