vad ska du ha på dig?
Snart är sommaren här och det är kort fram till olika former av sommaravslutningar! Kan tänka mig att de flesta här fortfarande går i skolan…? Annars så får man såklart lägga ut bilder på kläder man ska ha på en annan avslutning! 😃
Skicka en bild på¨vad du ska ha på dig på avslutningen. Om du vill får du gärna skriva var kläderna är från, men inget måste! 🙂
Hehe, hoppas ni förstår!
-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-
Jag ska ha en vit klänning och svarta ballerinaskor! :) Kan lägga upp bild när jag fått hem klänningen.
Be the best version of you.
- Zoella
Har ingen riktig skolavslutning i år, slutar första året i gymnasiet. Så vi ska bara typ träffas, få betyg i klassrummet och sen får vi gå.
Så jag kör på vanliga kläder, en röd blus + tajts (:
//Jessie
Ingen skolavslutning här, är inte så på högskola (inte här i alla fall), avslutar terminen på torsdag med salstenta :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Kan inte bestämma mig för vilken klänning jag ska ha på mig. Den ena är typ grönblommig och den andra vit, men jag tror ändå att det lutar åt den vita… :)
Never look down on someone unless you're helping them up ~
#13 Gillar den vita bättre 😃
#14 Jag också, ska nog ha på mig den😃
Jag tog "studenten" i onsdags. Gick på folkhögskola och skippade avslutningen, ville därför inte ha någon vit typisk studentklänning. Så jag körde på detta linnet, ljusa jeans och svarta sandaletter med ganska hög klack. Fick många komplimanger för linnet, finns i vitt också och är billigt👍
T-shirt + jeans, som vanligt :)
Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling
Har ingen aning vad jag ska ha på mig :-/
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
Går första året på gymnasiet så vi har ingen direkt "avslutning" men vi ska iväg och äta istället med klassen ^^
Har inga bilder att visa med det blev vita jeans och en lila/svart/grön/vit blommigt linne till. :)
- Nederlandse Kooikerhondje -
För alla andra (tycker jag) är skolavslutningen så fruktansvärt viktig.
Själv så tar jag det vanliga, ett par mjukisbyxor och en (några storlekar) för stor tröja. ;P
#13 Oj så fin den vita var!
we're always chasing that paradise
#22 Vilken söt klänning. Vart har du köpt den?
Jag ska gå på en kompis skolavslutning isället för min egna och jag ska ha på mig shorts, en tröja och någon kofta.
aaaaaaaaaaaangelina
#23 Tack tack! :D
#24 tack Frida! Köpt av min faster på H&M ;)
#27 Aha! 🙂
Likadan som #5 😂
Slutade skolan förra veckan och då hade jag på mug ett svart linne och mina "bollywoodbyxor". Med ett par bruna kilklackar till. (Dålig bild på byxorna, men ni fattar grejjen av hur de ser ut 😊)
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
/Sofia
"Remember don´t do drugs kids, get high on Life."
- Bradley Will Simpson
Jag tar studenten på fredag och ska ha denna klänningen på mig! 😊
http://www.bubbleroom.se/sv/kl%C3%A4der/kvinna/sisters-point/midikl%C3%A4nningar/wd-dress-white
#37 Kanin? 😉 Fin bild!
#37 Ja men det är det ju. Den har ju öron och allt. Lite stor kanske men vad annars skulle det vara? Tack! cc:
//Flöffo
#39 Väldigt söt hund 😉 Papillon?
#40 Yepp. En stor en. ^^
//Flöffo
#41 🙂
Jag ska ha en vit maxikjol från BikBok och en grå croptop från Hollister. Ni kan kalla mig glada regnbågspojken :D
#45 Söt klänning! Fanns den i andra färger med?
Går på gymnasiet men det blir väl shorts och någon tröja 🙂
jag till höger =) detta hade jag igår på balen och ska ha det imorgon på skolavslutningen också