Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 574 ggr
[EllenAlicia]
0

säga samma som kompis

jag och min kompis vanessa säger typ samma sak hela tiden.. tex. När vi va i tisdags så gick vi ner till bussen och båda börja sjunga på en låt. detta händer rätt ofta och  ibland om den ena inte säger det så tänker den andra det så när jag tex berättar det för henne hon bara "omg jag tänkte på de"

är detta "normalt"? visst jag förstår om de händer nån gång ibland men som jag sagt händer det rätt ofta.

[EllenAlicia]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta hände nör vi kika ^^ vusst står de att hon skrev flrst men skrev typ en mili sek efter henne

Scorpio97
0

Ja, det är väl rätt vanligt när man har en nära relation. 

Min syrra kallad mig ofta "tankeläsare", då jag kan säga något och det visar sig vara precis vad hon tänkte på också.

//Jessie

[AnimalLover1]
0

Haha, är så med min bästis också ^^ En gång när vi skulle skypa, så skrev jag "I call you", en millisekund efter skickade hon "I call you" xD Är inte bara det, utan många andra saker, vi säger typ samma ord hela tiden, haha, typ när jag skulle komma på kullteman, så kom jag på sportmärken, och vi två sa samtidigt "Adidas". Eller på bussen när vi pratade om hennes katt (Zazu) så skulle vi byta ut första vokalen mot nåt annat, så kom vi på Zizu, Zozu, Zezu.. Sen satt jag och tänkte för mig själv efter konsonanter, sen jag bara "Hah, Zrzu", hon bara "Elise, du är skitläskig! Jag satt och tänkte på, hur skulle du vara ifall han hette Zrzu".. Haha, känns som vi är tvillingar ibland ^^

stinabest
0

Hahha ja, händer ofta. :)

Min kompis och jag stod och tvättade händerna och utan förvarning började vi båda sjunga exakt samtidigt "Lillebror, bapapa". Hahha det var kul!

[EllenAlicia]
0

haha okej. kul at läsa era uppleverser 😃

Wenniz
0

Helt normalt, jag och min kära vän behöver knappt prata med varann utan behöver bara titta på varann så vet vi vad den ena menar! 😃Tanke Telepati 😎

• Nederlandse Kooikerhondje -