Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkropp-och-själ
Läst 388 ggr
ElinaS
0

Kan inte sova

Typiskt! Väckarklockan står på 07:00 men kan inte somna. Har haft svårt att sova nu i två veckor, dock har jag ändå lyckats somna vid 00 ungefär men inte ikväll.. Är inte ett dugg trött heller. Ju mer jag försöker slappna av och sova desto piggare blir jag. Om det inte vore för alla fester inatt skulle jag tagit en promenad men jag vågar inte det nu när det är studenten, sommarlovsstart mm. Fler som är vakna?

Tokyo
0

Du kan ju börja med att lägga bort datorn eller vad du nu använder😃(precis som jag borde, men jag ska inte upp tidigt som tur är)

ElinaS
0

Haha grejen är ju den att jag bara blir piggare om jag lägger bort mobilen. Då lixom "åhhh jag VILL sova NUUU!"

monstermash
0

Jag är vaken.

Men ta bort mobilen och ligg där superuttråkad så du blir trött och somnar.

ElinaS
0

Om jag hoppar att sova inatt lär jag ju sova desto bättre ikväll? Tänkte att jag lägger mig vid ca 20:00 ikväll för att vända dygnet. Älskar personligen att vakna tidigt på morgonen och somna vid 21 på kvällen. Nu är hela min dygnsrytm förstörd :'/

Gaiezza
0

Kan inte heller sova, ligger brevid min kille som snarkar överdrivet.. Är inte ett dugg trött heller tyvärr..

Bacon, svaret är bacon. 

ElinaS
0

Det jobbigaste som finns är snarkljud, blir galen av det!

Egycsaj15
0

Jag e vaken:))

ElinaS
0

Jag också, blev visst ingen sömn för mig inatt ;)