Vad ska man göra på loven?
Hej, jag har en fråga.
Vad gör alla ni under skollov och helger? Det känns som att det blir mest bokläsande och innesittande nu under det kalla halvåret. Det är tråkigt att inte göra något. Därför startar jag här ett inlägg där man kan skriva saker man brukar göra, vad man ska göra eller har gjort.
Tack från mig. ;)
Jag brukar sola mig framför dataskärmen..
Jag går ut och går med hunden, ritar, är med vänner, tittar på film, sitter vid datorn, läser, dagdrömmer, stickar, syr, bakar mm
läser lite varje dag och är inne på datorn och telefonen :')
Shoppar, går på bio, fikar med vänner…. sen är pengarna slut och då blir det datorn 24/7, häh…
Går på stan, shoppar, är med kompisar vääldigt mycket, sitter vid datorn, mobilen (blir mer nu med min iphone 5s…..fan haha), ser film osvosv… mitt liv känns otroligt enformigt just nu asså..
we're always chasing that paradise
Träffar min pojkvän, åker till hästarna och rider, träffa sin vänner, umgås med familjen, ta hand om husdjuren, ut och gå, träna m.m 🙂
Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden
Jag var på mellandagsrean idag med en kompis och mina syskon :) Vi ska till Sthlm imorgon och shoppa ännu mer! Annars har jag sett på många filmer och umgåtts med släkt och vänner.
Jag ska plugga också, har lite skolarbeten att göra. Dock vill jag hellre vänta med det tills skolan närmar sig mer. 😛 Man kan spela sällskapsspel också, eller måla/rita och skriva om man gillar det… Gå på promenader…
Tycker det finns massor att göra! 🙂
Okej! Men vad gör ni med kompisarna då? :)
Jag ska ta det lungt hemma lite sen den 12 åka till killen :)
Åker iväg till landställen och umgås mycket med min hund. :)
Tass Josephine