Kär?
Hej! Har skrivit om detta 1000 gånger innan. Men men.. Jag är så otroligt kär i en kille, tror jag? Vi träffas på somrarna och jag är bästis med hans storasyster. Han är lika gammal som mig och skit snygg, smart, omtänksam, snäll, cool och har bra smak. Allt "passar in" liksom ;) Dock är det en grej. Han bor i ett helt annat land och jag träffar honom 1 gång om året. Dessutom har han en kusin som också är kär i mig. Alltså båda två är kära i mig.. Och jag vet inte vad jag ska göra? Jag vågar knappt hälsa på min kompis och han jag är kär i när de kommer till mitt sommarställe, för att jag är rädd för att göra bort mig, tror jag, eller?!? Vad ska jag göra, tycker ni? Och jag vågar aldrig prata med honom. Istället blir det att jag ingrorerar honom, vilket inte är så bra kanske.. Herre Gud asså, help me!
Men varför skulle du göra bort dig mer än du gjorde innan? om du inte hälsar på dom och är som vanligt så kanske de börgar tycka att du är tråkig eller nåt?
Gud vad bra jag stavar…
#1 tillslut slutar det alltid med att jag säger hej och så ses vi. De tycker inte att jag är tråkig. Det är mer det att jag inte vet vad jag ska göra.
Gör som vanli bara:P
Gud vad bra jag stavar…
#3 det jag snackar om är hur jag ska göra med han gör är kär i, ska jag försöka bli tsm med honom, undvika hans kusin som också är kär i mig, eller vad?
Är du kär i honom är det ju honom du ska bli ihop med. Och hans kusin får bara acceptera. Och eftersom du vet att han är kär i dig har du ju inget att förlora :)
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
#5 fina du Eme ;) Men han bor ju på andra sidan jorden? Kommer det verkligen att funka? Och hur ska jag göra det? Vi är typ aldrig ensamma…
#6 oh, de är bara en liiiiten detalj, men den fixa ;) Skämt o sido, iallafall, så kanske de finns en chans att han kan komma, mer till sverige eller du till där han bor?
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
#7 kanske, men det kostar enorma summor att resa till Sverige Fårö australien.. Jag vet bara inte riktigt hur jag ska bli ihop med han, vi är aldrig ensamma..