Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: hobby-och-fritid
Läst 828 ggr
[Älskamig]
0

Vad kan man hitta på?

Sommarlovet är här. Jag är hos mina föräldrar i en liten byhåla och alla mina kompisar sommarjobbar. Jag fick oturen att inte sommarjobba, för att jag bara blev erbjuden jobb långt åt skogen… 

I alla fall, så ska jag vara ensam hemma hos mina föräldrar från 13.00 till klockan 23.00 idag. Hade jag vart hemma hos mig hade jag kunnat plugga lite matte, historia osv, som jag ska ta igen i slutet av sommarlovet, men jag har inte böckerna här, så det blir lite problem.=/

Så, vad kan jag hitta på? Det ska tydligen regna framåt dagen. Har bestämt att jag i alla fall ska springa och sen ut och gå en sväng. Men mer? Vad kan jag hitta på mer för saker? Inte baka, för det gjorde jag igår … :P Har heller inga böcker att läsa eller något intresse över det.

Fizzy
0

Kolla in sidor där du kan kolla film och serier gratis :)

Pröva nya hobbys.

May the Gerbils be with you :3

[Älskamig]
0

#1: Har helst lust att undvika datorn nu över sommarlovet C: Vill vara ute och röra på mig, hitta på saker.. Inte sitta framför datorn och se filmer… Tack ändå för tipset :]

Flöffo
2

Om det ösregnar kan du gå ut i dina fulaste kläder och springa runt och rulla i lera och gräs tills du är helt genomblöt och smutsig. :D

//Flöffo

[EmmiieErixon]
0

Om du har en studsmatta så kan du hoppa på den i regnet!! Dra på med ordentligt med musik med! As kul till och med nu när man är äldre hahah 😃

Eller utmana som jag med 100 saker att göra innan sommarlovets slut! har den på bloggen om du vill ha lite inspo med vad man kan göra! 

Eller om du gillar pyssel så kan du ju börja scrapbooka (stavning) Jättekul sätt att spara minnen på! Ingen dator behövs haha 🙂 

Övervinna rädslor kanske? 

Spela in egna sketcher (stavning igen xD) vissa blir ju riktigt bra! 

asså finns MASSA saker man kan göra! Fyller på om jag kommer på något! 👍

[rumelle]
0

Du kan ju passa på att rensa lite ogräs om dina föräldrar har trädgård och rabatt. Kanske städa lite och göra fint, sätta in blommor och baka något. :)

jossan...
0

#5 du skulle nog vara vem som helst dröm barn om du gör sånt…

Gud vad bra jag stavar…

00eme05
0

Jag brukar göra filmer, första gången jag satte ihop min egen film var i ettan, så det har blivit mitt stora intresse, du kan annars åka skatebord, om du har en, eller longbord, fast enligt mig är dem inte lika roliga då dem kan man inte göra tricks på :)

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Bodin99
0

Om du inte har något "vanligt" sommarjobb med kommunen så kan du ju hitta på andra sätt att tjäna pengar på ex, Klippa gräs, baka&sälja nåt osv.. Man tjänar ändå bara typ 3500kr på det…

[rumelle]
0

#6 Kan ju inte påstå att jag alltid har varit duktig gällande sånt. Men när man har en snäll mamma som är sönderstressad pga jobbet så känns det bra att kunna göra det lite lättare för henne hemma iaf. :)