Bajsade på katten :S
Jag bajsade på min katt idag….. Kommer jag bli anmäld för djurplågeri nu? Hade Diaré om ni ville veta.😕
I got a dig bick $$$
…Nej. Du kommer inte att bli anmäld. Ingen hade ens vetat om det om du inte sagt något. Tvätta av katten. Den blev nog inte glad, men plågad blev den nog inte heller. Däremot blir du nog anmäld om du försöker med en liknande sak på en människa.
Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com
#1 Oj ja men då ska jag se till att aldrig bajsa på en människa!
I got a dig bick $$$
…
Gud vad bra jag stavar…
Katten har ju aningen svårare att skvallra om du fattar vad jag menar..
fast jag vet inte vilket slags brott att bajsa på någon skulle räknas som:P… och sen var det inte med meningen…
Gud vad bra jag stavar…
Förlåt om du inte vill svara, men förstår inte hur du kunde lyckas bajsa på din katt? Gick du runt utan byxor och så råkade den komma under dig eller hur? Får inte ihop det i huvudet.
//Flöffo
Kanske är ett skämt… jag kollade på lite andra av dina inlägg och de passade inte riktigt ihop…
Gud vad bra jag stavar…
Katten kanske drack ur toan??? :p
#8 aa haha
Gud vad bra jag stavar…
#6 Ja jag hade underbysser på mej men och jag har ju diaree och när jag sprang på toaletten så hann jhag inte å då ran det utanför bysserna och katten va precis udner mej.
I got a dig bick $$$
Hm okej.
Dock måste jag hålla med #7. Innan denna tråden har du skrivit fullt seriöst och utan så mycket stavfel. Nu känns det mer som att du försöka trolla oss och få det att se ut som att du inte kan stava. Ber om ursäkt ifall det inte är så, men för mig låter det ologiskt att någon helt plötsligt börjar skriva sådär. Om man är seriös det vill säga.
//Flöffo
japp troll, i andra tråden hen gjorde om detta frågade ts om man kunde tvätta katten i tvättmaskinen
Gud vad bra jag stavar…
hahahhaha orkar inte, gjorde min dag
#13 haha aa jag satt här o hade så tråkigt så kom detta!
Gud vad bra jag stavar…
*Flabbar sönder* Nej du kommer inte bli anmäld, risken skulle vara ännu mindre ifall du inte ens sa det här.. Edit: Flabbar ännu mer åt #16, h*n är så smart!
Jossan: Jag tror att om en människa "råkar" bajsa på en annan perosn (mamma blir kanske inte så arg) så kan det nog klassas som samma sak som offentlig onani/blottande osv. Förargelseväckande beteende, för någon kommer nog att bli arg, ta illa upp eller iallafall bli jävlig äcklad! :>
Till TS: Nej, ingen tvättmaskin. Gör det bekvämt och tryggt för katten, gör som kattens mor skulle ha gjort i samma situation; Slicka bort bajset! Långsamt, men inte för försiktigt, med mjuka slickningar. Svälj inte håret. Låtsas att det är choklad så går det nog lättare.
Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com
#16 Tack för förslaget😍 Kände mej tvingad så fick ta å slicka på katten då. Hälde lite kryddor å chokladsås på så att jag inte skulle tänka på att det smakade bajs.
I got a dig bick $$$
hahaha tror inte ens lite på att du har slickat på en kattt lixom vem gör det?? dessutom så om man har chokladsås på blir den ju aldrig ren… haha!#16 nej det är inte samma sak om en människa slickar på en katt… helt klart troll!
Gud vad bra jag stavar…
Luktar troll ända hit.. Om det är sant, lär dig hur man använder en toalett. Stackars katt som får äcklig diarre över sig. Små 2-åriga bebisar fattat till och med att man inte bajsar på en katt.
Be the best version of you.
- Zoella
Allltså HAHAHAHAH *ASG*
Sara
Nattglimskaniner.webbnode.se
Ts hur kom du på detta??;P
Gud vad bra jag stavar…
Sjukt onödig och töntig tråd.. Inte ett dugg roligt.
#11 och ni andra ofta ni gick på det?
#23 Nej, jag gick inte på det. Jag visste att personen antagligen var oseriös från hela början. Däremot gillar jag inte när folk anklagar andra för troll hit och dit. Det kan faktiskt såra om nu personen visar sig vara seriös.
//Flöffo
Haha sjukt konstig tråd
#24 Fast detta kan ju knappast vara seriöst.. Bajsa på en katt? Allvarligt.. Tror att de flesta fattar att det inte står rätt till liksom.
Men ja, egentligen ska man ju inte skriva ut ''troll'' i tråden utan kontakta någon men det här var ju lite självklart.
Be the best version of you.
- Zoella
Provokatör. Som med i kanin i fokus där du påstår att du avlivar kaniner på ett olagligt sett